Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Om du inte är rädd för lite fin grusväg (typ två tre kilometer på sin höjd) så är denna runda ganska fin (förutom transport till och från Jakan ut i spenaten): http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=172745
Fast egentligen vill jag ju inte hjälpa dig utan att fråga: vad ska du ut i Jakan och göra? Om du ändå ska förflytta dig från trygga storstan kan du väl bränna ut till Kungsängen direkt?
Jakobsberg-Kallhäll-Stäket-Kungsängen-Bro-Bålsta-Ekolsund-Hjälsta-Tillbaks mot Bålsta men sväng mot Skokloster- Fika på slottet-Håbo tibble-Kungsängen-Stäket-Kallhäll-Hemma, bör bli ca 11mil.
Av olika logistiska skäl kommer jag kören en runda som börjar och sluta i Jakan imorgon... Rocks sväng ser rimlig ut på kartan iaf, testar den tror jag.
Rock skrev:
-------------------------------------------------------
> Jakobsberg-Kallhäll-Stäket-Kungsängen-Bro-Båls
> ta-Ekolsund-Hjälsta-Tillbaks mot Bålsta men
> sväng mot Skokloster- Fika på slottet-Håbo
> tibble-Kungsängen-Stäket-Kallhäll-Hemma, bör
> bli ca 11mil.
Rock skrev:
> Mötter er på I1. Den där lila specializeden
> går inte att ta miste på.
Ja, det är svårt att cykla incognito på den. Vi var tvungna att korta ned lite så det blev fika i Sigtuna tillslut. Hela rundan får bli någon annan gång.
bigmollo skrev:
> Fikasvettot skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag får ta mig samman och bege mig norrut nån
> > dag hör jag.
>
> Du skulle nog gilla Alsta.
Jag måste nog cykla dit nån dag.
Det var ett tag sedan.