Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
om inte gaffeln är tänkt för skivbroms, tänk dels på vänstra gaffelbenets styrka mot brytande våld intill fästet. dels att inte bromskraften kan få axeln att lyfta ur gaffeln.
det senare kanske med avseende på nämnda adapter?
skivbroms i det fallet skulle jag se som värt en stor ansträngning.
det är inte hela världen att köpa en annan gaffel. för att hindra skramlet när godset studsar runt på flaket får den gärna vara fjädrad.
Har absolut inte nån ordentlig koll men det är väl ändå ingen majoritet av låd/last cyklar som säljs med dämpad gaffel?skivbroms i det fallet skulle jag se som värt en stor ansträngning.
det är inte hela världen att köpa en annan gaffel. för att hindra skramlet när godset studsar runt på flaket får den gärna vara fjädrad.
Tror inte heller på dämpare. Tomlastad är min lastcykel stenhård och okomfortabel, då hade dämpare kanske varit fint. Fullastad går den mjukt och fint när ram och däck flexar. Olastad är trycket på framhjulet extremt lågt men ökar rejält när den är lastad. Kan inte se hur en dämprgaffel kan hantera det utan att man använder lockout eller ändrar tryck beroende på last vilket inte lär hända.Har absolut inte nån ordentlig koll men det är väl ändå ingen majoritet av låd/last cyklar som säljs med dämpad gaffel?
Tror Biltema har