2 Wheelers Magazine
Hej hej.
Nästan som en byggtråd det här med.
Har under en ganska lång tid gått och funderat på att dra igång en tidning. Men det har inte funnits tillräckligt med tid. Men nu, mitt i trebarns kaoset och ändrade jobbförhållanden kunde jag inte hålla mig längre.
Första nr är nästan klart och kommer gå i tryck om ca 3veckor. Återkommer med release party info inom kort. Men jag tänkte redan nu släppa några av dom som medverkar i första nr. Det är alltså en intervju baserad tidning om folk som bygger, jobbar, tävlar, samlar på osv på fordon med två hjul. Alltså inte bara cyklar utan även motorcyklar och mopeder.
Här är första gänget till rakning, håller redan på och fyller nr2 (planerar 4nr/år)
Jesse Puente: Legendarisk bmx flatland stjärna från 90talet
Eva Håkansson: Har hastighets rekordet med eldriven motorcykel
Per Bengtsson: Flerfaldig EM mästare i Super twin dragbike
Frank Spittler: Amerikansk drag bike profil
Mike Peel: Driver Busyman Bicycles
Jordan Hufnagel: Rambyggare från Portland, här som ni aldrig sett han tidigare..
Joe Rackley: Killen som byggde en PK Ripper BMX i skala 1:3
Todd Lyons: BMX kille med hög kult status
John Stein: Författaren bakom boken Motorcycle Drag Racing: A History
Simon Gran Danielsson: Konststuderande
och ett gäng till...
riktiga hemsidan är på g, men under tiden kan ni följa bildbloggen
http://www.2wheelersmag.tumblr.com
Nästan som en byggtråd det här med.
Har under en ganska lång tid gått och funderat på att dra igång en tidning. Men det har inte funnits tillräckligt med tid. Men nu, mitt i trebarns kaoset och ändrade jobbförhållanden kunde jag inte hålla mig längre.
Första nr är nästan klart och kommer gå i tryck om ca 3veckor. Återkommer med release party info inom kort. Men jag tänkte redan nu släppa några av dom som medverkar i första nr. Det är alltså en intervju baserad tidning om folk som bygger, jobbar, tävlar, samlar på osv på fordon med två hjul. Alltså inte bara cyklar utan även motorcyklar och mopeder.
Här är första gänget till rakning, håller redan på och fyller nr2 (planerar 4nr/år)
Jesse Puente: Legendarisk bmx flatland stjärna från 90talet
Eva Håkansson: Har hastighets rekordet med eldriven motorcykel
Per Bengtsson: Flerfaldig EM mästare i Super twin dragbike
Frank Spittler: Amerikansk drag bike profil
Mike Peel: Driver Busyman Bicycles
Jordan Hufnagel: Rambyggare från Portland, här som ni aldrig sett han tidigare..
Joe Rackley: Killen som byggde en PK Ripper BMX i skala 1:3
Todd Lyons: BMX kille med hög kult status
John Stein: Författaren bakom boken Motorcycle Drag Racing: A History
Simon Gran Danielsson: Konststuderande
och ett gäng till...
riktiga hemsidan är på g, men under tiden kan ni följa bildbloggen
http://www.2wheelersmag.tumblr.com