Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej.Cykeldäcken till kärran har gått sönder. På dem står det 54-428
Passar 47-406?
Nej.
Det är det tresiffriga numret som måste överensstämma om det ska passa, men om bredden är 47 eller 54 mm är däremot inte lika petnoga.
Länkade det nyss, men det stod 50-406 längre ner tyvärr...Kolla vad du tror om detta. https://www.bikester.se/schwalbe-bi...0x2.00-M1227937.html?dwvar_M1227937_45=180421
Ja 100%Är ni helt säkra på att Biltemas 20-tums däck inte passar?
Ok, jag missade det, tack.Länkade det nyss, men det stod 50-406 längre ner tyvärr...
Vilket stämmer mer med Schwalbes info.
![]()
Bike Tires | Schwalbe Bike Tires and Wheelchair Tires
Schwalbe Professional Bike Tires - Bike and Wheelchair Tireswww.schwalbe.com
Kan vara lite udda infästningar på kärra vs framhjul. Hade en ihopfällbar kärra med demonterbara hjul vilka man tog bort genom att trycka in en knapp mitt i navet. Den bortkopplingen kärvade givetvis ihop efter några år.budgetlösning är o skaffa 2 framhjul i en mera vanlig size tex nya 20 tum dom som heter 406 eller större tex 24 tum om de får plats
…fast nu såg jag på bilden att det var ”vanliga” framhjul…Kan vara lite udda infästningar på kärra vs framhjul. Hade en ihopfällbar kärra med demonterbara hjul vilka man tog bort genom att trycka in en knapp mitt i navet. Den bortkopplingen kärvade givetvis ihop efter några år.
Men-det kanske inte är så bara att få dit vanliga framhjul beroende på hur naven ser ut.
Åas, hittar man nya däck så lär de hålla kärrans kvarvarande livslängd. Då kvittar det ju lite att måttet är lite eljest.budgetlösning är o skaffa 2 framhjul i en mera vanlig size tex nya 20 tum dom som heter 406 eller större tex 24 tum om de får plats
de som sitter på nu är gamla 20 tum transport hjul som satt på gamla kärror o äldre lastcyklar o är som du redan insett överj*vligt svåra o få tag på.... kolla om nån på cykelhistoriska på fejjan har nått beg liggandes om du har tur
annars så för framtida huvudvärk så byt hjul men rekomenderar att spara de gamla ifall du nån ggn skulle sälja kärran den e mer värd med original hjul kvar
Jag är tacksam för förslaget, men med frakt och tullavgifter känns det tyvärr inte riktigt att det är värt det. Men jag får fundera ett varv till, om inget bättre förslag dyker upp.nu har ju bengt hittat dina däck, så i detta liv behöver kärran knappast hjulbyte..
Åas så räcker nog nya däck resten av kärrans livslängd. Men gör som du vill.Jag är tacksam för förslaget, men med frakt och tullavgifter känns det tyvärr inte riktigt att det är värt det. Men jag får fundera ett varv till, om inget bättre förslag dyker upp.
Jag har kontaktat många cykelhandlare nu, och ingen har möjlighet att fixa däcken. Nya hjul kan vara ett bättre lösning eftersom framtida däck blir lättare att införskaffa
jag vet inte vad du sätter för värde på din timtid, men det skall för flertalet av oss inte ta mycket över en timme för att det skall överstiga eventuell dubbel moms plus postens avgift. tull är inte aktuellt.Jag är tacksam för förslaget, men med frakt och tullavgifter känns det tyvärr inte riktigt att det är värt det. Men jag får fundera ett varv till, om inget bättre förslag dyker upp.
Jag har kontaktat många cykelhandlare nu, och ingen har möjlighet att fixa däcken. Nya hjul kan vara ett bättre lösning eftersom framtida däck blir lättare att införskaffa
slang är ju töjbar så det är inga problemNär det gäller cykelslang, kan en slang som heter 47/57-406 mm passa ett däck som heter 54-428?
Ja har du kvar sådana är jag intresserad tel 0702258104Hej
Är det någon som är intresserad av däck till cykel kärra däck dim 54-428.
Finns i Sverige.
Jo jag om du har kvar ring gärna mig 0702258104Hej
Finns i Sverige.
du har ett PMJo jag om du har några kvar . Ring gärna mig 0702258104
Hej! Har du tillgång till några däck 54-428 20x2? Jag har en gammal hästvagn med dessa däck som har gjort sitt / MatsHej
Finns i Sverige.
Söker också 54-428 däck, verkar vara stört omöjligt att få tag i. Finns det verkligen inget alternativ?
Tyvärr slut i lager.![]()
Schwalbe 20 X 2.0 (54 - 428) Tyre Puncture Protection, Dual Purpose Road Tyre | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Schwalbe 20 X 2.0 (54 - 428) Tyre Puncture Protection, Dual Purpose Road Tyre at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Attans. Men letar man runt går de att hitta ibland. Ovanlig dimmention, men kan gå att hitta få och då. Dock inte hos normala webshoppen.Tyvärr slut i lager.
pro-hewa.fi
Skickar tyvärr inte till Sverige, går iaf inte välja via formuläret.Hur är din finska? 31 st i lager, 19 Euro. Undrar om de skickar till Sverige?
![]()
44-428 20"x15/8"x½" Ulkorengas Golden Boy– Pro-Hewa Ab
Musta-valkoinen Golden Boy rengas ETRTO: 44-428 Koko: 20x1 5/8 ½" Kuvio: Golden Boy Bar: 3.5 – Nopeat toimitukset – Katso kuvatpro-hewa.fi
Ok! Mailat dom för det finns inte på hemsidan. Får se vad dom svarar. Tack för tipset!Det finns schwalbe på Egons cykelaffär i Östersund för 395kr/st