Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan, finns dessa fortfarande?Hej
Är det någon som är intresserad av däck till cykel kärra däck dim 54-428.
Finns i Sverige.
HejHej
Finns i Sverige.
Finns dom kvarHej
Finns i Sverige.
är jätteintreseradFinns dom kvar
Tro mig jag har testat biltema däck. Passar INTE! Cykelreparatören sa att denna däckdimension har utgått helt och hålletJa 100%
Ett 406mm-däck får du inte på på en 428mm-fälg. Det är utanför fysikens eller matematikens lagar helt enkelt.
Jag är intresserad!Finns dom kvar
Jag har också provat. Inte ens med en MASSA våld gick det.Tro mig jag har testat biltema däck. Passar INTE! Cykelreparatören sa att denna däckdimension har utgått helt och hållet/Melinda
Nej då, fem minuter på google så hittar du alla storlekar i världen från en EU-shop. Vad är det för storlek du behöver?Tro mig jag har testat biltema däck. Passar INTE! Cykelreparatören sa att denna däckdimension har utgått helt och hållet/Melinda
Hela tråden handlar ju om storleken som efterfrågas. Om du hittar 54-428 (som finns i lager och inte bara listade) så tror jag många blir glada.Nej då, fem minuter på google så hittar du alla storlekar i världen från en EU-shop. Vad är det för storlek du behöver?
länka gärna till vart du hittat dessa i lager....Nej då, fem minuter på google så hittar du alla storlekar i världen från en EU-shop. Vad är det för storlek du behöver?
Aa jag tar tag i det... Snart. Men hoppet är 100% just nulänka gärna till vart du hittat dessa i lager....
surprise!!!! hade blivit imponerad om du hittat en webshop som hade i lager då dessa inte tillverkas längre sen x antal år tillbakaÄh sorry det är nog kört. Helt sjukt. Vad är det för skada på dom befintliga däcken Melinda72? Åldersspruckna?
Kan nog hålla med om detNästan enklare att byta hjul till 406 istället.
Perfekt! Synd bara att de inte kan leverera till Sverige eller har en epost man kan nå dem på :(fransmän brukar vara att lita på när det gäller udda dimensioner...
.
![]()
Pneu K-GUARD 54-428 20 X 2.00 - Schwalbe
Pneu vélo Schwalbe K-GUARD 54-428 20 X 2.00www.royal-sport.fr
Hade vi inte en lirare i en av trådarna om cykling på Kanarieöarna som faktiskt bor i Frankrike?Perfekt! Synd bara att de inte kan leverera till Sverige eller har en epost man kan nå dem på :(
Jag har skickat PM till dig :)Har ett par dåliga 20x2 däck 54-428 som fortfarande lever och har ett litet liv kvar samt ett kpl. hjul som kan få lite omsorg så håller det några år till.
Skänkes bort trots numera hårdvara.
Schwalbe slutade att tillverka däcken för några år sedan.
Lägg gärna upp en länk till däck som du hittat!Det är mopeddäck, så det finns i butiker som säljer delar till retromopeder. Finns andra trådar här med.