Tråden förtjänar en liten uppdatering.
Jag maler på, men det går så sjukt sakta med allt. Jag sitter nu fast i en situation där jag tvingas att jobba hundra procent, trots att jag egentligen inte klarar av det. Detta pga av att jag bollas mellan avdelningar inom vården och ingen vill riktigt ta tag i mina problem, utom sjukgymnasten men han får inte sjukskriva. Jag jobba 75% ett tag och det funkade fint, och det vill jag igen då jag nådde en bra balans mellan träning/familj/jobb och att orka med allt.
Tack vare ett cykelbyte till en CX igen, så kan jag nu cykla tre mil innan det tar stopp, snitthastigheten på min 28km runda blir runt 24km/h så jag har långt att gå innan jag är tillbaka, om jag någonsin kommer dit. Jag styrketränar 2 ggr/v och har ett maximalt kraftuttag i benpress på 60kg med båda benen, det ger lite signaler om hur mycket som saknas, en frisk person klarar det dubbla, trappor är ett helvete. Men jag ger mig inte, min målsättning är att försöka köra Sthlm-ride i vår men vinterträningen får utvisa om det går.
Sådär, nu har jag skrivit av mig lite :-)