jonte987
Aktiv medlem
2022 UCI Mountain Bike World Cup (XCO/XCC/DHI)
Tyckte de sa 30 nåt och fuktigtHur varmt är det? Har de sagt det? Lär ju vara ruskigt fuktigt också om det nyligen regnat
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte de sa 30 nåt och fuktigtHur varmt är det? Har de sagt det? Lär ju vara ruskigt fuktigt också om det nyligen regnat
Tack för påminnelsen!XCC damer & herrar, ikväll 6/5 17:20
XCO damer, söndag 8/5 11:00
XCO herrar, söndag 8/5 14:15
Nej, inget som jag noterade iallafall.Någon mer som har en hiskelig osynk mellan ljud och bild på Red Bull-sändningen?
Kör man via appen brukar det inte vara några problem?Någon mer som har en hiskelig osynk mellan ljud och bild på Red Bull-sändningen?
Jag körde via AppleTV. Bilden gick i dubbel hastighet och ljudet i vanlig.Kör man via appen brukar det inte vara några problem?
Jag tittade också med AppleTV, inga konstigheter.Jag körde via AppleTV. Bilden gick i dubbel hastighet och ljudet i vanlig.
Men som tur är så blev det trädgårdsarbete istället.
När jag sen tittade på det i efterhand så var det inga störningar. ?
Tror att ljudet låg live men bilden upp till en minut eftersläpning.Hur vet bilden vad den ska visa om den kör snabbare än live?
Den slår då över till tidigare års tävlingar. Du kan märka det ibland när det helt plötsligt blir lervälling trots att det nyss var torrtHur vet bilden vad den ska visa om den kör snabbare än live?
Kul att ha fel. Hon fick dock kämpa för den.Knappast ngn pallplats för Jenny idag ...
Hoho, vilket jävla tryck i benen.
Ser ut att vara regn och lerfest i Leogang just nu men väderprognosen för helgen ser bra ut så det hinner nog torka upp lite till söndagen i alla fall.
Noterade det också. Lagom lerigt är spännande. Kul att se vilka övervägningar som görs kring däckval även om det ska mycket till innan de byter till ett grövre mönster. Har för övrigt inte sett någon i "toppen" som kör på conti? Någon som sett? Race king när det är lerigt är ju inte kul men det är ett rätt stort steg att byta till cross king om motståndaren kör med racing ralph eller mezcal som exempelSer ut att vara regn och lerfest i Leogang just nu men väderprognosen för helgen ser bra ut så det hinner nog torka upp lite till söndagen i alla fall.
Det snackas om att skogspartiet är så tätbevuxet att det inte kommer torka upp så mycket i den delen.Ser ut att vara regn och lerfest i Leogang just nu men väderprognosen för helgen ser bra ut så det hinner nog torka upp lite till söndagen i alla fall.
Åh fan det hade jag missat men ser att det är så nu efter koll på IG. Hade fått för mig att hon körde schwalbe. Kör Rissveds idag/söndag btw?@ybs Jenny Rissveds och Team 31 sponsras av Conti i alla fall.
Jenny och Linn kör både ikväll och på söndag.Åh fan det hade jag missat men ser att det är så nu efter koll på IG. Hade fått för mig att hon körde schwalbe. Kör Rissveds idag/söndag btw?
Kul!Jenny och Linn kör både ikväll och på söndag.
Jag tror att det beror på underlaget. Loana hade en jämn kadens och behöll momentum bättre i de leriga delarna medan McConell fick offra watt i leran och spann loss mer där. Om det torkar upp lite tills på söndag tror jag hon vinner xco:n dock. Men vad vet jagMcConell inte alls lika brutal som tidigare.
Den som lever får se. Vore dock kul med en ordentlig fajt om segern imorgon. XCO-loppen hittills denna säsong har McConell dödat spänningen lite för effektivt för att det ska bli så kul. Möjligen med undantag för Brasilien som jag inte såg och inte har koll på hur det gick.Jag tror att det beror på underlaget. Loana hade en jämn kadens och behöll momentum bättre i de leriga delarna medan McConell fick offra watt i leran och spann loss mer där. Om det torkar upp lite tills på söndag tror jag hon vinner xco:n dock. Men vad vet jag