Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tobbe83 skrev:
-------------------------------------------------------
> Finns det en kalender? Jaha ja där ser man, den
> har jag missat totalt. Men bara lugn, vad jag har
> förstått så blir det fler turer rätt snart.
>
> Du är förresten inte den Åkesson som är vän
> med Möller och Stigsson?
Hej och tack för igår. Riktigt härlig tur med fina miljöer och fartfyllda stigar. Tråkigt med Jan och nyckelbenet. Hälsa honom så gott och hoppas han repar sig snart.
Hej! Tack så mycket för igår en trevlig tur trots väder och Jans vurpa. Pratade precis med honom och han är vid gott mod. Jag följer gärna med om det blir flera gånger. Hälsningar Tomas
MRobson skrev:
-------------------------------------------------------
> nasso skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Vilket område menar ni med varberg nord?
> Någon
> > som har lust att länka det på en google maps?
> :)
>
> Hang on, kommer med länk till GPSies inom kort =)
Trevligt! Tackar! :)
Det gäller att försöka snappa upp så många ställen som möjligt att åka på. Jag har så dålig koll... Falkenberg känns ganska flackt och finns inte jättemånga roliga ställen att cykla på här men det är ju inte så jättelångt till varberg. :)
Verkar som ni haft en riktigt rolig (om än lite väl händelserik) happyride! Blir det en repris till helgen ska jag verkligen försöka hänga på! Är bara lite nervös för hala rötter, stenar o löv... Hur var tempot sist? Är inte så orolig för kondisen, snarare över styrförmågan :-)