Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han får göra kortfilmer. Typ Linus på linjen.Helt galet!
Tre vättern i rad utan paus...Wow sub 7 på Vättern:)
Allvarligt helt stört .
Chuck Norris stod med slunga en gång i timmen.Det är verkligen galet starkt oavsätt hur man ser på det. Hur fick han i sig all energi?!
Det behövs inte mer energi än för en kontorsråtta. Det har vi lärt oss i en nyligen poppis tråd om träning kontra diet.Det är verkligen galet starkt oavsätt hur man ser på det. Hur fick han i sig all energi?!
Just det - kroppen drar ner på det andra... Eller hur det var - visst förbrukar vi alla 8000 kcal per dygn...Det behövs inte mer energi än för en kontorsråtta. Det har vi lärt oss i en nyligen poppis tråd om träning kontra diet.
Jag tror han körde med Cellexir super plus (nu med ännu bättre formula) ?Det är verkligen galet starkt oavsätt hur man ser på det. Hur fick han i sig all energi?!
Mjo tycker också det är synd att han pushar så jävla hårt för den skiten, annars skulle jag säkert kunnat gillat honom då han ger hård kall data om kraften.Jag tror han körde med Cellexir super plus (nu med ännu bättre formula) ?
Han behöver nog tvätta bibsen.... typUndra hur han gjorde med kisseriet? Om han körde flytande näring och bara två minuters stopptid på 24h med däckfix och två ombyten....
Kommer det ut något den vägen vid den här typen av maxprestation?Han behöver nog tvätta bibsen.... typ
Finns ju diverse bilder ifrån girot och touren på in flight dump... typKommer det ut något den vägen vid den här typen av maxprestation?
Jag tänkte att han ju är ett superproffs på långdistans och kanske väljer smart mat innan och under? Efter kan jag tänka mig att han är "vrålbakis". Men han äter nog inte OKQ8:s grillbricka.KQ8Nye O nog iN äter födanSmart :smat innan och underFinns ju diverse bilder ifrån girot och touren på in flight dump... typ
nej inte i 24hJag tänkte att han ju är ett superproffs på långdistans och kanske väljer smart mat innan och under? Efter kan jag tänka mig att han är "vrålbakis". Men han äter nog inte OKQ8:s grillbricka.
Med eller utan effektmätare?Vem har världsrekordet i 24-timmars OKQ8:s grillbricka?
Frågan är om han kissade i blöjan eller om han hade riktig blöja…Han behöver nog tvätta bibsen.... typ
Heter det inte wattmätare? Har det ju stått 1000-tals gånger på Happy senaste tiden.Med eller utan effektmätare?
Så länge det är dubbelsidigt (på grillbrickan och mätaren) är det nog egalt.Heter det inte wattmätare? Har det ju stått 1000-tals gånger på Happy senaste tiden.
Eller är "folk" bara oupplysta?
Vissa saker vill man inte veta. Personligen nöjer jag mig med att imponeras av den galna prestationen.Frågan är om han kissade i blöjan eller om han hade riktig blöja…
Det måste ju vara någon här.Vem har världsrekordet i 24-timmars OKQ8:s grillbricka?
Inte i min trångsynta värld, en effektmätare är en effektmätare är en effektmätare...Så länge det är dubbelsidigt (på grillbrickan och mätaren) är det nog egalt.
Finns en knep som håller fötterna varma en liten stund..Frågan är om han kissade i blöjan eller om han hade riktig blöja…
Nu är ju inte Cellixir skit utan det ger flera fördelar om du är riktigt gammal.Mjo tycker också det är synd att han pushar så jävla hårt för den skiten, annars skulle jag säkert kunnat gillat honom då han ger hård kall data om kraften.
Galet indeed. :-) Var fann du datan?275 w NP, snittpuls 136
Totalt 2 minuter stillestånd, två stopp för klädbyte och ett pga. däckstrul.
14.400 kcal förbrukade.
Galet.
Det är överprisat skit. Är det koffeinet som är bra eller? Det vet förmodligen alla som pushar tillskott men girigheten är helt enkelt för stor. Det är inget jag kan respektera och därför respekterar jag inte heller honom.Nu är ju inte Cellixir skit utan det ger flera fördelar om du är riktigt gammal.
Att det är negativt i samband med träning är en annan sak men inte skit som sagt.
Nu tror jag inte Strasser ens hört talas om det men om han har är jag säker på att han inte använder det.
Om du läser vad jag skriver så tycker vi ganska lika.Det är överprisat skit. Är det koffeinet som är bra eller? Det vet förmodligen alla som pushar tillskott men girigheten är helt enkelt för stor. Det är inget jag kan respektera och därför respekterar jag inte heller honom.
Var nånstans pushar Strasser för Cellixir? Finns inte på hans hemsida, finns inte i hans shop, har inte nämnts en enda gång i de fem säsonger av hans pod jag lyssnat på.Mjo tycker också det är synd att han pushar så jävla hårt för den skiten, annars skulle jag säkert kunnat gillat honom då han ger hård kall data om kraften.
Var nånstans pushar Strasser för Cellixir? Finns inte på hans hemsida, finns inte i hans shop, har inte nämnts en enda gång i de fem säsonger av hans pod jag lyssnat på.
![]()
![]()
![]()
En förbistring har skett, jag och de andra (de flesta) menade nog Bohr när vi talar om Cellixirets kraftfulla effekt.
Faktiskt riktigt starkt. Men du måste ju nästan ta med hans vikt när du skriver så där!!265 watt i zon 2, i 24 timmar. Helt obegripligt.