Jag ska se vad jag kan göra, ska iallafall sitta längst bak, så ingen stör sig om man går ifrån ledarens program delvis... Trots allt är det jag som väljer vilka nivåer jag kör, dvs jag väljer hur jobbigt jag vill att det ska vara =)
castrello : Jag har flera gånger tänkt på det där.. måste ju finnas de som är nya och kan erbjuda bra priser och man kan ge reklam om man sedan lyckas och har haft denna som coach, höjer ju honom... men då kommer det istället sätta press att jag måste nå dit... nästa säsong kan det vara mer aktuellt då man förhoppningsvis har en elitsäsong att vila sig tillbaka emot iaf.
Jo, det funkade ju med vilja förut... Jag gick en oerhört stor utveckling till mötes.. litet avbroott var det ju här... Känns nog som att det var bra, för nu är man mer taggad än när man började nästan, vilket förhoppningsvis betyder en stor utveckling.
ante: jag lär se helt enkelt... det är mycket, men ska man sitta och nöta i jämt tempo under 3-4 timmar på en spinningcykel/trainer med väggen som utsikt, så håller det nog inte i sug :D... tiden får visa om du/ni har rätt helt enkelt
edit: sedan blur det väl kanske inte intervaller i 3 timmar, utan kanske 60min-> 90min om jag får gissa
bara för kul skull, vad tar ni cyklister i benpress både sittande och liggande?
edit ->
http://www.sthlm.friskissvettis.se/utbud/spinning_35_55_75.aspx .. verkar inte vara några intervaller utan bara naturlig cykling där man växlar upp ibland och ner.