Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
de är nästan uteslutande downhillbetonade. tunga och trögrullade.Finns ju massor av 2.5'' eller vad menar ni?
Ja, precis.de är nästan uteslutande downhillbetonade. tunga och trögrullade.
Ja, t.ex Conti Der Kaiser 26x2,5. Kanske är precis vad TS letar efter.de är nästan uteslutande downhillbetonade. tunga och trögrullade.
Ja det där har jag sett i vissa fall (men inte alltid,). T.ex när jag bytte mina Vee Snap WCE 2.35 till 2.5 i tron att de skulle vara bredare. stommen var i stort sett identisk, kanske till och med någon mm mindre på 2.5:orna, däremot var sidodobbarna mer aggressiva, och totala bredden stämde bra om man mätte vid yttersta punkten på dobbarna då alltså. Tror de hade fått rätt form på 35-40i fälgar, jag kör på 30i.sen är en del av bredare märkta downhilldäcken inte begåvade med bredare stomme än så, utan försedda med mera gummi utanpå stommen. b2b- måttet om man hittar det kan ge en ledtråd.
Kör 27.5 plus på modernare cyklar, men vill ha lite samma fram på äldre singlespeed med 26"-hjul.Ja. Vad ska du ha det till?