29er FS carbonram från China

verkar ju som det ibland :D sen är ju i o för sig 4% tull på nått som ä märkt 1000 kr inte så blodigt, det ä ju lixom momsen som ä det "stora" :D

En till...

Bilagor

• IMG_2653.JPG
    IMG_2653.JPG
    120.8 KB · Besök: 13
Usch då Bang, det där såg ju inge vidare ut... :p

Ja, jag e avis OK!? Mycket smakfull hoj måste jag säga. Förresten, ska du sälja din 29" HT nu då eller?

/Magnus

Little Stereo skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad har du för klinga fram Bengt ? :-) T

Det är 22/34 men skulle varit 22/36 med en vit bash också. ydligen fick inte 36-klingan plats då den tar i framväxeln trots att det är rätt växel och rätt klingstorlek osv. Eftersom min 34t är avsedd för singel fram så växlar den lite keft just nu men ändå okej. Ska försöka lösa det senare.

vikt. 10.5 ink. pedaler eller som på bilden.

Gällande min HT 29 så kommer den nog att säljas inom kort men med en stel gaffel i kolfiber.

Ruggigt fint! 10,5 är ju riktigt riktigt bra! Du får snart börja lansera och börja sälja hojjar på beställning! Jag ställer mig i kö på det :)

Gordon skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjapp, vilken dämpare kör du på i bak?

Rock Shox ario rlr

Globalistic; snyggt bygge! Ser ut som en monarch rt 3 dämpare, stämmer det?
Jag har tänkt lägga en beställning på en sånn ram och funderat lite över vilken dämpare jag ska välja, finns ju olika varianter av monarch rt3:an; low tune. medium tune och high tune... vilken ska man välja?
Lite nybörjare på fs hojjar så en förklaring skulle uppskattas, eller tips på vilken man ska välja till denna ram.... eller berord det mer på vem som sitter på cykeln?

Fin hoj, men 10,5 låter nästan för bra för att vara sant. Vad är det som är så superlätt att den kommer ner på de nivåerna?

Tillbaka
Topp