Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska starta i sub9 grupp på 22 pers, har aldrig kört tidigare. Cyklat i 10 år. Kör hyfsat mycket Zwift, 8-10 h/vecka och började Zwift tidigt i januari. Lite halvt svag profil för mina 59 år, ca 260 W FTP ute (drygt 240 inne), siktar på 280 innan juni. Behöver ner ca 5 kg också. Tittar mycket på W på 120 puls (zon 2), vill komma nära 200 W där…,har jävligt dålig koll egentligen.
Om du slår min bästatid så kanske jag överväger att köra igen, annars inteSka starta i sub9 grupp på 22 pers, har aldrig kört tidigare. Cyklat i 10 år. Kör hyfsat mycket Zwift, 8-10 h/vecka och började Zwift tidigt i januari. Lite halvt svag profil för mina 59 år, ca 260 W FTP ute (drygt 240 inne), siktar på 280 innan juni. Behöver ner ca 5 kg också. Tittar mycket på W på 120 puls (zon 2), vill komma nära 200 W där…,har jävligt dålig koll egentligen.
OK. Du får börja träna för 2027.Om du slår min bästatid så kanske jag överväger att köra igen, annars inte![]()
Spännande, träna på energiintag tidigt på våren så du inte behöver fippla med det närmare rundan.få till långa lugna pass tidigt för att träna på distans och tid i sadeln.Ska starta i sub9 grupp på 22 pers, har aldrig kört tidigare. Cyklat i 10 år. Kör hyfsat mycket Zwift, 8-10 h/vecka och började Zwift tidigt i januari. Lite halvt svag profil för mina 59 år, ca 260 W FTP ute (drygt 240 inne), siktar på 280 innan juni. Behöver ner ca 5 kg också. Tittar mycket på W på 120 puls (zon 2), vill komma nära 200 W där…,har jävligt dålig koll egentligen.
Spänn vaderna!OK. Du får börja träna för 2027.![]()
Du får sätta en tid på nya banan 315. Det gamla räknas inteOm du slår min bästatid så kanske jag överväger att köra igen, annars inte![]()
Vättern är Vättern i kafferummet !Du får sätta en tid på nya banan 315. Det gamla räknas inte![]()