Vidar_SCK
Aktiv medlem
400 km för Suicide Zero – För alla som inte får fira midsommar igen
Inför midsommar 2025 kommer jag, Vidar Jöngren, 15 år gammal, att ge mig ut på ett utmanande äventyr. Jag ska cykla 400 km på en dag för att samla in pengar till Suicide Zero, en organisation som arbetar för att förebygga självmord och ge stöd till människor som mår psykiskt dåligt. Att cykla 400km är en stor mental och fysisk utmaning, men jag vet att många fler än de som vågar erkänna det går runt med minst lika tuffa tankar varje dag.
Midsommar är en tid för gemenskap, glädje och för att fira. Men för många är det en påminnelse om ensamhet och sorg. Jag vill hedra dem som inte längre kan fira midsommar med oss, och se dem som känner sig mest ensamma.
Du kan stötta insamlingen genom att bidra via Suicide Zeros insammlingslänk (se länk längre ner). Varje krona går oavkortat till deras viktiga arbete för att förebygga självmord och stötta människor som har det tuft psykiskt.
Jag kommer också dela med mig av mitt äventyr på mitt instagramkonto @Vidar_jongren, där kan du följa med på resan, peppa och dela budskapet vidare. Tillsammans kan vi se till att ingen ska må dåligt!
Tack för att du bryr dig!
egeninsamling.suicidezero.se
Midsommar är en tid för gemenskap, glädje och för att fira. Men för många är det en påminnelse om ensamhet och sorg. Jag vill hedra dem som inte längre kan fira midsommar med oss, och se dem som känner sig mest ensamma.
Du kan stötta insamlingen genom att bidra via Suicide Zeros insammlingslänk (se länk längre ner). Varje krona går oavkortat till deras viktiga arbete för att förebygga självmord och stötta människor som har det tuft psykiskt.
Jag kommer också dela med mig av mitt äventyr på mitt instagramkonto @Vidar_jongren, där kan du följa med på resan, peppa och dela budskapet vidare. Tillsammans kan vi se till att ingen ska må dåligt!
Tack för att du bryr dig!
400 km för Suicide Zero – För alla som inte får fira midsommar igen
Hej! Jag heter Vidar Jöngren och är 15 år gammal. Inför midsommar 2025 kommer jag att cykla 400 kilometer på en dag för att samla in pengar till Suicide Zero. Midsommar är för många en tid för gem...