Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
90 minuters väntan på att något ska hända. Men inget händer. Jo, det som händer brukar man få serverat på en minut i sportspegeln, en minut av 90.. Nej, tacka vet jag cykel, det är riktig sport! Där händer det saker oupphörligen:-)
Mårten skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Det är väl fan inte landet Sverige som spelar?
> Det är professionella fotbollsspelare med
> jumbolöner. (Inte just vid landskamper iofs. men
> att spela i landslaget är säkert bra för
> karriären.)
Förstår inte resonemanget, varför behöver man ha ngt gemensamt med dem. Jag och Lance har inte heller så mycket gemensamt... (Shit insåg att jag har en Trek, illa argumenterat)
Jag lovar att jag ska vinka till er alla från Paraguay-matchen.. Lite trådkapning: har ni några tips på bra cykelaffärer i Berlin?
/Johannes
Jo, du har något gemensamt med dom, fotbollen. Jag är inte intresserad av fotboll och därmed gör det mig inget om dom vinner eller förlorar. Dock blir jag irriterad när det har tjatats om VM sen september typ och förstår inte hypen därför ser jag gärna att dom förlorar.
Jag ska göra er besvikna som tror att skriverierna försvinner när Sverige åker ut=)
Det är ju för fan världens näst största idrottevenemang med världens största sport.
"förstår inte hypen därför ser jag gärna att dom förlorar." Är det landslaget som står för hypen? Lustigt resonemang, att vilja att det går dåligt för nån (speciellt landsmän) bara för att man inte har nåt gemensamt med dem. Jag är inte intresserad av hästhoppning, men jag blir inte besviken om nån svensk/a vinner.
BFS: Det är inte landslaget som står för hypen, nej det är media och därmed konsumenterna därav (efterfrågan styr tillgång). Då TV, tidningar och radio invaderas av en för mig totalt ointressant idrott 24 timmar om dygnet så ser jag gärna att något sker som minskar detta bombardemang av information. Om Sverige inte går vidare från gruppspel kanske just detta sker.
Hur påverkar fotbolls-VM folkhälsan förresten? BNP?:P
Jag ser det inte som ett jättestort problem att undvika hypen, fast jag förstår ditt resonemang. Dock ser jag hellre fotbollsartiklar än Big Brother-"stjärnorna" på löpsedlarna. Och går inte Sverige vidare kommer sport-"journalisterna" att bomba oss med krav på förbundskaptenens avgång...Allt medans VM fortsätter. Det slutar aldrig.
Kaijan, nu är jag hemma igen och du har någon att snacka fotboll med. Tyvärr satt jag och firade min farmors 80-årsdag igår med middag ganska exakt mellan klockan 18 och 20. Jaja, oxfilén (med mandelpotatis och sparris) och vinet var i alla fall gott.
Nu är det Angola - Portugal.
ps: Jag har inte glömt att ni snodde Paulinho från oss. Det kommer jag aldrig förlåta...
Ja du missade inget igår Wasabi.
Jag förstår att du deppar över Paulinho.
Men han behövde en omgivning som kan förvalta hans talang.
Skönt att ni sparkade "ciggsmugglarn".
Han har ju inte lyckats med mycket.
Nä, efter att ha råkat ut för en galen prostituerad (hon försökte sälja sina tjänster till mig) i Bulgarien så håller jag mig nog på en kilometers avstånd från sånt. Jag har ett vagt minne av att hon slog mig dessutom...
Hon och den stora bulgaren med guldkedja runt halsen som planterade sin knytnäve i ryggen på mig samma kväll.
Äsch, vi kommer igen efter uppehållet. Jag gillade Zoran, men jag vette fan om hur han funkar som tränare. Spelarna gillade honom, men det kanske bara berodde på hans snygga kostymer.
I tv-studion ikväll spreds ryktet att Källström börjar på bänken. Jag hoppas verkligen inte det stämmer. Inte ens lagerbäck kan vara så dum två gånger i rad.
Det hävdades också att Jonsson skulle spela istället för Wilhelmsson (jag klarar inte av använda smeknamnet, det går bara inte).
Jag hoppas i alla fall på 3-1 till sverige och minst en streakare.