999 Tuscany. 1200 km randonné i Toscana

bigmollo

Aktiv medlem
Vi måste ju ha en tråd för det här loppet som startar idag, onsdag 4:e juni, kl 17. Jag har inte sett några andra svenskar.

Ni kan följa mig via den här länken. Jag har startnummer 124.

IMG_4337.webp
IMG_4342.webp
IMG_4347.webp

IMG_4346.webp

Karln heter inte Bigmollo om ni nu trodde det, han är sannolikt inte heller reggad under klubben som inte heter KBK

Dessutom gick starten 17 så de har nog inte kommit så långt. Ännu. Med eller utan vin i benen.

Karln heter inte Bigmollo om ni nu trodde det, han är sannolikt inte heller reggad under klubben som inte heter KBK

Dessutom gick starten 17 så de har nog inte kommit så långt. Ännu. Med eller utan vin i benen.
Trycker man på länken i första inlägget dyker det upp en relativt lång lista med cyklister och har så gjort sedan relativt snart efter kl 17. Med mindre än att han cyklar under pseudonym tror jag inte han är med i listan. Detsamma gäller John.

Såklart inte, därför jag skrev "andra namn".
men om han passerat startlinjen kanske det reggas som startad och syns i någon lista.

Kul med uppdateringar live!
Kämpa och njut.
Skulle det gå motigt någon gång under loppet, så är det bara att tänka
på en krämig pasta och en go flaska rödpang vid målgången.
Lycka till!

De första cyklisterna har nått Monteluco, 9/19, slutet av etapp 7 (italiensk "ordning"🙄). Baserat på deras tid på etapp 7 kanske vi kan förvänta oss @bigmollo & Barkman dit framåt kl åtta ikväll.

Ta lite Grappa istället. Hjälper säkert !!
Vilka effekter är det du tror skulle vara gynnsamma i detta fall då det handlar om en rejäl fysisk ansträngning i varmt väder?

Tillbaka
Topp