Actionshots

Baxter

Ny medlem
Actionshots
Hallo på er!

Var ute med min polare igår och snurrade i Ängården. Vi tänkte egentligen köra vår favorit (teknisk singeltrack i sisjö- oxsjöområdet) men hotfulla moln fick oss att stanna i Ängården. Där vi bland annat träffade på fotografen Ola i sandbacken...

sandbacken.jpg

Någon annan som har roliga bilder från sina utflykter i skogen?
Ang. Singeltrack spåret vore det roligt om vi blev ett gäng kanske till helgen bra träning inför BST.

Actionshots
Tyckte den här bilden på Tobbe (TNT) blev rätt lyckad. Det var för något år sedan...

actiontobbe.jpg

Hoppas Tobbe inte har något emot att jag postar den. Jag tog trots allt bilden, fast med hans kamera. ;)

Actionshots
Hallo Baxter!
Vad gjorde Ola där egentligen? När jag for förbi stog han och plåtade en tjej på en Cannondale (tror jag).

Jag skall iallafall försöka stanna och hälsa ordentligt nästa gång jag möter er.
/mikal, bääsch Jekyll å jättegul tröja

Actionshots
Tjenare Mikal.

Ola stod och fotade tjejen (rätt söt sak) i sandbacken precis när vi kom nerblåsandes. Det blev tvärstopp eftersom hon just var påväg upp i backen varför vi tog ett omtag vi med och därmed fastnadade på bild ;)

Cheers

Actionshots
Pelle Hå skrev:

> Tnt: Är det en hästsvans som skymtar bakom hjälmen? Alla har vi
> den vägen vandrat!

Stämmer bra det. Här är en bättre bild.

En sämre bild finns här och slutligen en bild jag helst förtränger här.

Svansen hänger på väggen än här hemma :) Den rök hösten 2001, det var skönt men vemodigt!

Lurade nog både en och två på Långloppen 2001 då jag körde med svansen flätad ;)

Actionshots
Den här actionfyllda bilden på mig har Pelle tagit:

43%20Jonas%20stup%20blur.jpg

Bara en del av hjälmen som är skarp, svårt med panoreringen där ;)

Jag gillar den, brukar ha den som bakgrund ibland på burken.

Actionshots
Mycket schysst bild med blixten som "fryser" cyklisten. Skitbra bild :-)

En av de bättre där jag fastnat i fart är den här:
5micke_utfor.jpg

Fotograf: Jomper, tror jag
Plats: Verbier

Actionshots
Kan bara bidra med några bilder från helgens utflykt i betongen runt Sundbyberg... lite mer hård digital miljö men blev ändå lite att vara nöjd över...

kalle_wall_serie.jpg

dubbel_dubbel.jpg

Finns mer på http://www.frostnet.nu för den som är nyfiken... gå till pics...

T

Actionshots
Vi är kollegor jag och Magnus... Fotografer !
Kan en bild se FÖR bra ut ? Den är tagen med lång tid,panorering samt med blixt. Inget PhotoShop mer än att den är inlaggd via PhotoShop... Magnus tog ett 50-tal bilder som han lägger på CD åt mig.
;o)

Post Ändrad (04-05-07 08:29)

Tillbaka
Topp