Actionsports eller Justridingalong för nya hjul?

Swoop

Aktiv medlem
Ja, som rubriken. Erfarenhet eller internetcyklande.

XM481/DT350. Något billigare på AS, men centerlock och mässingsnipplar på JRA, som jag vill ha det. Fast, jag är ute efter nåt tyckande om vilka som är bättre på att bygga hjul? Klarar britterna blitzen?

När jag räknade på det så var actionsports billigare än justridingalong, glöm inte att det är euro på ena och pund på andra sidan!

Lördagsöling?

Swoop sa:
...Något billigare på AS, men centerlock och mässingsnipplar på JRA, som jag vill ha det. Fast, jag är ute efter nåt tyckande om vilka som är bättre på att bygga hjul? Klarar britterna blitzen?

Sohl sa:
När jag räknade på det så var actionsports billigare än justridingalong, glöm inte att det är euro på ena och pund på andra sidan!

har hjul byggda av justridingalong, mycket nöjd hittills med byggkvalitet. Men aktionsports brukar ju ha bra med, så just den biten är nog huggen som stucken.

JRA kändes ju oerhört proffsiga på just hjul när jag köpte mina knashjul för 3-4 år sedan.

Cyklar på hjul från bägge och skulle säga att actionsports bygger riktigt bra hjul men att justridingalong är bättre.
Jon på justridingalong är även bra på att fixa fram saker om du ska ha något lite mer udda,

//j

Bara tiden han lade för att hitta bredaste flänsavståndet åt mig var nog värd vilken prisskillnad som helst.

Grymt! Lite mer kärlek från britterna då, kan vara värt. De bjuder dessutom på en XD body.

Tillbaka
Topp