Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte rätt klent med aero-cx-ramar på marknaden?Miss Lycka 2.0 sa:Köp en CX.
SM i självklarheter. Grattis?Miss Lycka 2.0 sa:Det största vindfånget har cyklisten.
Örjan Lax sa:SM i självklarheter. Grattis?Miss Lycka 2.0 sa:Det största vindfånget har cyklisten.
Skitliten cykel med små (584 mm) hjul. Inget för cyklist >180 cm, typ.thomalin sa:3T Exploro?
Så du menar att rullomkretsen på däcket är ett helt ointressant mått?Sixten Fors sa:Skitliten cykel med små (584 mm) hjul. Inget för cyklist >180 cm, typ.thomalin sa:3T Exploro?
Sixten Fors sa:Skitliten cykel med små (584 mm) hjul. Inget för cyklist >180 cm, typ.thomalin sa:3T Exploro?
Sixten Fors sa:Skitliten cykel med små (584 mm) hjul. Inget för cyklist >180 cm, typ.thomalin sa:3T Exploro?
Grusracer men okthomalin sa:3T Exploro?
Verkar vara en kompetent och spännande cykel med många användningsområden, men det är väl ingen aeroracer?thomalin sa:3T Exploro?
Mayhem sa:Ja, Warrens hyllning till Rondon har jag sett tidigare, men den är värd att se igen :-)
Bortsett från att den drar iväg en aning i pris, verkar 0:an vara Out of stock.
Tack!lundatok sa:Canyons Aeroad används ju på P-R så den borde ta en hel del däck i ramen.
Vad jag menar är att det finns andra cyklar som 1) är lika aero, 2) finns i två storlekar som är större än 3T's största cykel, 3) tar bredare däck på 622 mm fälg än vad Exploro gör och 4) kostar typ hälften https://happyride.se/forum/read.php/1/3330122/3333020#msg-3333020tinkerbell sa:Så du menar att rullomkretsen på däcket är ett helt ointressant mått?Sixten Fors sa:Skitliten cykel med små (584 mm) hjul. Inget för cyklist >180 cm, typ.thomalin sa:3T Exploro?
Om vi tar Canyon Aeroad som varit uppe tidigare i tråden så finns den i en storlek större, och då är 3T Exploro med modern med flackare gaffel och kortare sadelrör. Länge hjulbas har den också. Bägge i XL då. Tar dessutom större däck även på 622-fälg. Givetvis inte lika aero, men säkert mer mångsidig - om det nu är det man vill ha. Fast egentligen tycker jag inte att 3T Exploro platsar i facket LVG.Sixten Fors sa:Vad jag menar är att det finns andra cyklar som 1) är lika aero, 2) finns i två storlekar som är större än 3T's största cykel, 3) tar bredare däck på 622 mm fälg än vad Exploro gör och 4) kostar typ hälften https://happyride.se/forum/read.php/1/3330122/3333020#msg-3333020tinkerbell sa:Så du menar att rullomkretsen på däcket är ett helt ointressant mått?Sixten Fors sa:Skitliten cykel med små (584 mm) hjul. Inget för cyklist >180 cm, typ.thomalin sa:3T Exploro?