Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
C-dale sa:Kör med en petflaska så länge.
Brando sa:Petflaska som trycktank funkar säkert bra men om den spricker??!! :/
C-dale sa:
Jag pumpar till max 7 kg /100 psi.
Nja, jag tror du misstar min CD-spelare för en kassett d:o.Bring sa:Jag kände till att vinyl är populärt igen. Men jag visste inte att kassettband också fått en revival. :-)
mikipedia_ sa:Varför inte åka till en bensinmack och låna luftpåfyllaren där?
Jimel sa:mikipedia_ sa:Varför inte åka till en bensinmack och låna luftpåfyllaren där?
De flesta har bytt till sådanna man ställer in trycket på innan, helt kassa för tubeless poppande :)
Jag satte två presta ventiler i korken och tog ur käglan ur den ena, slang från den utan kägla till däcket, vik slangen och pumpa upp flaskan, släpp sedan vikningen och det poppar på plats.
Edit:
Tur jag inte bor i en storstad, här är det vanliga blåsmunstycken än?
mikipedia_ sa:Jimel sa:mikipedia_ sa:Varför inte åka till en bensinmack och låna luftpåfyllaren där?
De flesta har bytt till sådanna man ställer in trycket på innan, helt kassa för tubeless poppande :)
Jag satte två presta ventiler i korken och tog ur käglan ur den ena, slang från den utan kägla till däcket, vik slangen och pumpa upp flaskan, släpp sedan vikningen och det poppar på plats.
Edit:
Så stort är inte Strängnäs :D
Jimel sa:mikipedia_ sa:Jimel sa:mikipedia_ sa:Varför inte åka till en bensinmack och låna luftpåfyllaren där?
Edit:
Så stort är inte Strängnäs :D
Skäll på dom då! ?
Jimel sa:mikipedia_ sa:Varför inte åka till en bensinmack och låna luftpåfyllaren där?
Edit:
Känns vågat men det verkar funka :)
darkforce sa:ingen som testat modda en kolsyreflaska från sodastreamers till airshot?
JPL sa:Är jag unik som utan problem fixar mina tubeless med vanlig golvpump?
Kolla på cykloteket!JBogevik sa:Vet någon om man kan köpa Airshot eller dylikt i butik i Stockholm, har "inte tid" att vänta på leverans?
roskai sa:Kolla på cykloteket!JBogevik sa:Vet någon om man kan köpa Airshot eller dylikt i butik i Stockholm, har "inte tid" att vänta på leverans?