Aj aj aj

Aj aj aj
K2 skrev:
-------------------------------------------------------
> Ser ut som om sökfunktionen verkligen behövs...
>

Den brukar inte hjälpa. =)

Aj aj aj
Näe, det behövs att folk sätter vettiga topics på sina inlägg.

"Aj aj aj"
"½OT eller inte]Erektionsproblem!"
"Lika bra å sluta medans man är på topp....."

Det är ju bara en som möjligtvis antyder vad det kanske handlar om. Resten är ärligt tala riktigt dåliga topics som skulle kunna handla om vad som helst.

[OBS] Ta inte illa upp, det var bara ett exempel. Det finns många anndra dessutom [OBS]

Varför skulle sökfunktionen göra någon skillnad. Ni kan väl inte mena att man skall söka innan man gör inlägg bara för att se om någon postat samma sak innan? Och hur hade det påverkat i det här fallet?

/Mattias

Senast redigerad av en moderator:
Aj aj aj
Mattias L.... Påstår du att min topic är kass.... de va det jä____. ächhhh du kan iof ha rätt.. den säger inte mycket om nått....

Så alla NI toppick marodörer.. skärp eder.... :)

Aj aj aj
Muerto skrev:
> Cyklister verkar väldigt rädda för det där...
>
> --------

Konstigt+fult ord? ... ?

Aj aj aj
hmmmmmmmm undra varför det trippelpostas.... hmmmmmmmmm .... är det för att sökfunktionen inte fungerar eller för att ingen utnyttjar den som "alla vill" eller för att forumet är så RAKT OCH PLATT...!!!! eller för att "JAG-GILLAR-HAPPY-SOM-DET-ÄR-ÄNDRA-INTE-PÅ-DET-FÖR-DÅ-HOTAR-JAG MED-ATT-LÄMNA-OCH-LÅTSAS-SOM-ATT-JAG-ÄR-OUMBÄRLIG(LOL!:P)-ELLER-INTE-ORKAR-ÄNDRA-PÅ-DET-OCH-ÄR-ADMIN".. :P

Aj aj aj
ovanstående åsikt kvarstår även om sökfunktionen inte fungerar för tillfället då problemet hade uppstått och uppstår oavsett problem. :P

Aj aj aj
rikard skrev:
> K2 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ser ut som om sökfunktionen verkligen
> behövs...
> >
>
> Den brukar inte hjälpa. =)

Hej! Jag är en glad medelålders motionär som börjat ta mtb-träningen på större allvar på sista tiden. Min gamla pinewood från 93 är iofs en väldigt trevlig cykel med följsam ram men nu funderar jag på att köra ett och annat långlopp och har planerat att byta upp mig. Jag letar efter en hardtail i tiotusenkronorsklassen och har kikat lite på dom lokala cykelaffärerna men tänkte att det är säkrast att fråga här istället om vad som kan tänkas passa mig.

Jag har åxå hört mycket gott om tyska märken som cube, focus och cyklon b och undrar hur ni ställer er till dom. På ett par av cyklarna jag har kikat på sitter det shimano deore bakväxel på och på några andra en lx. Naturligtvis tänker jag uppgradera till en lx bakväxel direkt och vill gärna ha tips på hur man går till väga med en sådan operation. Ja och sedan är det det här med storleken. Visst är det väl sant att jag måste köpa en minst två storlekar för stor cykel eftersom det är min första "riktiga" mtb?

Väl mött i löpspåren!

David

Aj aj aj
Noob, vi struntar i vad du säger. Troligtvis är det för att dina inlägg är ganska värdelösa, tråkiga och gnälliga.
Men fortsätt gärna och läs vad vi som har tekniska tips, är socialt eller verbalt begåvade eller överhuvudtaget tillför något till det här forumet skriver. Du kan lära dig en hel del. Men skriv inget, snälla.
Eller ännu hellre, starta ett eget forum där allt kan vara som du vill.

Aj aj aj
Noob, vi struntar i vad du säger. Troligtvis är det för att dina inlägg är ganska värdelösa, tråkiga och gnälliga.
Men fortsätt gärna och läs vad vi som har tekniska tips, är socialt eller verbalt begåvade eller överhuvudtaget tillför något till det här forumet skriver. Du kan lära dig en hel del. Men skriv inget, snälla.
Eller ännu hellre, starta ett eget forum där allt kan vara som du vill.

Tur att du är så klok och tillhör happyeliten annars hade det "tagit hus i helvetet".
Talar du för ALLA när du säger VI?
Kan du komma med något konstruktivt till mig?
Jag kommer att byta forum vid första bästa tillfälle, och jag beundrar dig för att du är så verbalt begåvad, jag är avundsjuk!
För att visa att jag inte har en hatiskt inställning eller tycker illa om någon: :::::))))))))))

Senast redigerad av en moderator:
Aj aj aj
noob skrev:

> Tur att du är så klok och tillhör happyeliten
> annars hade det "tagit hus i helvetet".
> Talar du för ALLA när du säger VI?

Inte alla, men i kraft av att jag ligger på tio-i-topp på skitsnackarlistan. Om inget av det jag (och dom andra flitiga postarna) skriver på det här forumet varken vore upplysande, tankeväckande eller roande så är jag övertygad om att forumet vore mindre populärt.

> Kan du komma med något konstruktivt till mig?

Ja. Skriv något roligt, instruktivt eller tankeväckande.

> Jag kommer att byta forum vid första bästa
> tillfälle,

Jag tror det blir bäst så. Vill du att jag ska meddela Jomper, eller vill du berätta själv när du hittat rätt?

Men kan inte du och jag ta den här diskussionen på PM istället?

Aj aj aj
Markus F skrev:
> noob skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Tur att du är så klok och tillhör
> happyeliten
> > annars hade det "tagit hus i helvetet".
> > Talar du för ALLA när du säger VI?
>
> Inte alla,

Nej just det.

> men i kraft av att jag ligger på
> tio-i-topp på skitsnackarlistan. Om inget av det
> jag (och dom andra flitiga postarna) skriver på
> det här forumet varken vore upplysande,
> tankeväckande eller roande så är jag övertygad om
> att forumet vore mindre populärt.
>

Det har inte med saken att göra. Vad jag kan minnas har jag inte läst något intresaant som du har skrivt överhuvudtaget så som du förmodligen inte har läst något instressant som jag har skrivit.

>
> > Kan du komma med något konstruktivt till
> mig?
>
> Ja. Skriv något roligt, instruktivt eller
> tankeväckande.

så personliga åsikter är inte välkomna, eller måste man skriva något enligt dessa krav?

> > Jag kommer att byta forum vid första bästa
> > tillfälle,
>
> Jag tror det blir bäst så. Vill du att jag ska
> meddela Jomper, eller vill du berätta själv när du
> hittat rätt?

Ja om du tycker att det har någon nytta, jag vet inte varför, du kanske menar att jag ska bli bannad eller menar du att de inte läser den här tråden, eller är det ett hot?

> Men kan inte du och jag ta den här diskussionen på
> PM istället?

Nej, det var du som tog åt dig på ett uppenbarligt personligt sätt.

...kan man inte ta min kritikt/eller andras viktiga eller Oviktiga åsikter utan att svara: starta ett eget foum. eller: stäng dörren efter att du går. kanske man ska tänka över vilken mognad och självinsikt man har. skulle vara intressant vad dessa personer hade svarat vid en akademsikst opposition istället för åvanstående svar.

Aj aj aj
Mattias L skrev:
> Näe, det behövs att folk sätter vettiga topics på
> sina inlägg.
>
> "Aj aj aj"
> "½OT eller inte]Erektionsproblem!"
> "Lika bra å sluta medans man är på topp....."
>
> Det är ju bara en som möjligtvis antyder vad det
> kanske handlar om. Resten är ärligt tala riktigt
> dåliga topics som skulle kunna handla om vad som
> helst.
>
> Ta inte illa upp, det var bara ett exempel. Det
> finns många anndra dessutom
>
> Varför skulle sökfunktionen göra någon skillnad.
> Ni kan väl inte mena att man skall söka innan man
> gör inlägg bara för att se om någon postat samma
> sak innan? Och hur hade det påverkat i det här
> fallet?
>
> /Mattias
>
>
>
> Redigerad 1 gånger. Senaste ändring 2005-08-31
> 18:00 av Mattias L.

håller med om detta inlägg förövrigt... :)

Tillbaka
Topp