[Åkning] Streettur Sthlm på lördag

Huckfest

Aktiv medlem
Jag vill ut och leka nu när snön tillfälligt försvunnigt. Tänkte mig en fin streetsession på det gamla vanliga stället, H-by sjöstad, men kanske med nån knix iväg åt nåt annat håll. Det är seriös streetåkning som gäller.

Jag måste dra hemåt vid 16, så jag och några andra ska mötas vid Sthlm södra klockan 11. Uppgång medis.

Några härifrån som vill med?

Låter kul , dock är jag amatör på ämnet men det hindrar ju inte från å ta med kameran...
Måste kolla kalendern.
Återkommer.

Lite sugen på att veta vad som ingår under begreppet streetåkning? Är det något i stil men tempokörning á la "cykel-bud" eller är det typ att leta lite trevliga drops i H-sjöstad tex?

MVH

Adrian

Ex på street:

sept05_03.jpg

sept05_06.jpg

sept05_01.jpg

aug05_02b.jpg

mars05_12.jpg

mars05_26.jpg

Det där ser ju helt livsfarligt och avancerat ut, fast det ser ju jäkligt skoj ut med. Och så är dom ju tagna ca 20 meter från min port, iaf bilden på Kalle.
Funkar nog tyvärr inte med min NRS med 410mm sadelstolpe, fast så fort min inbred e klar kan man ju iaf testa...
Frågan är varför jag skriver detta eftersom jag uppenbarligen inte ska med???
Antagligen för att jag just satte hjärtat i halsgropen, kollar på Boogeyman... Faan va man trissar upp sig.

Grumt!,.....Bilden på örgel ger ju nästan nostaligi ,...var ett tag sedan man hängde med trialhojjen i den parken.

Möjligt att jag är på. Slår en signal till örgel eller kalle isåfall.

Tillbaka
Topp