T
Tjock-Jonne
Guest
Akta dig för tullen...
Poängen för mig är att jag vill ha en heldämpad jonne med stålram (kanske en Cotic Jeht). Om det finns alternativ som kan köpas krångelfritt är jag tacksam för tips.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Poängen för mig är att jag vill ha en heldämpad jonne med stålram (kanske en Cotic Jeht). Om det finns alternativ som kan köpas krångelfritt är jag tacksam för tips.
production-privee.com
Det är väl inte så krångligt att betala tull och moms?Poängen för mig är att jag vill ha en heldämpad jonne med stålram (kanske en Cotic Jeht). Om det finns alternativ som kan köpas krångelfritt är jag tacksam för tips.
5% mer.Nej, det är inte så krångligt, men det blir för mycket pengar för ingenting.
Finns i alla fall en Tjeckisk som börjar på Q...(?) som nog är värd att kolla upp. De har dock säkert så liten volym att det i alla fall inte blir några svenska skattekronor. Du kanske kan göra en frivillig donation så drevet lugnar sig.Poängen för mig är att jag vill ha en heldämpad jonne med stålram (kanske en Cotic Jeht). Om det finns alternativ som kan köpas krångelfritt är jag tacksam för tips.
Udda att det tillåts diskussioner med tips på hur man momsfuskar.
Sen när blev Australien Österrike?Finns i alla fall en Tjeckisk som börjar på Q...(?) som nog är värd att kolla upp. De har dock säkert så liten volym att det i alla fall inte blir några svenska skattekronor. Du kanske kan göra en frivillig donation så drevet lugnar sig.
Och en sveindyr österikisk
![]()
The Tor Zenith is a Fuss Free, Australian-Made, Steel Trail Bike - Pinkbike
A well-rounded 29er trail bike that offers 130mm of travel.www.pinkbike.com
Finns väl någon polsk svetsare också?
Annars har vi ett förmånligt handelsavtal med Peru.
En utmaning kan var att alla kanske inte gör annat än single pivot. Cotic har ju någon liten länk.
Mmmm.... tittade mest på bilderna. Blir länge att cykla hem den då.Sen när blev Australien Österrike?
Zoceli?Mmmm.... tittade mest på bilderna. Blir länge att cykla hem den då.
Vad heter den tjeckiska?
www.instagram.com
Qayron. Spyro CrMo Q är fräsig stål HTMmmm.... tittade mest på bilderna. Blir länge att cykla hem den då.
Vad heter den tjeckiska?
det är verkligen synd att jag inte behöver en sådan cykel....:)Jag vet iaf att det finns duktiga rambyggare i Litauen, de hette tidigare 4T titanium bikes men har bytt namn till Wittson. De byggde en ram till mig när de hette 4T och den blev hur bra som helst och bra pris. Klarar säkert stålramar också. Däremot vet jag inte om de klarar bakfjädring, de har byggt massor med racers och jag vet att det bygger hardtail titan också.
Här har ni nått att dregla över, helstel och precis min smak: https://wittson.com/titanium-29er-plus-frame-with-sliding-dropouts

Ungefär som med all skatt alltså?Nej, det är inte så krångligt, men det blir för mycket pengar för ingenting.
Det borde det inte vara när du betalat en gång.Om jag köpt en vara inom EU och sedan får en ny på garanti från USA. Då är det kört va? Tull, moms, skatt på skatt osv?
Här kanske?Om jag köpt en vara inom EU och sedan får en ny på garanti från USA. Då är det kört va? Tull, moms, skatt på skatt osv?