Aktiv tjejgrupp mtb gbg?

MagerValp

Aktiv medlem
Aktiv tjejgrupp mtb gbg?
Är det någon som vet om det finns gruppcykling för tjejer i Göteborg som är aktiva just nu? Har hittat SCSGBG Joyride och Kraftbolaget, men det är oklart om verksamheten ligger i vila.

Frågar för sambons räkning, har inte fb.

Aktiv tjejgrupp mtb gbg?
Har sett att Friluftsfrämjandet Mölnlycke har en tjejgrupp som brukade cykla varje vecka, nu har det vart paus över sommaren. Men är med i deras fb och sett att de skickar ut aktiviteter.

Aktiv tjejgrupp mtb gbg?
Har sett att Friluftsfrämjandet Mölnlycke har en tjejgrupp som brukade cykla varje vecka, nu har det vart paus över sommaren. Men är med i deras fb och sett att de skickar ut aktiviteter.
Tack för tipset, är det ute runt Finnsjön? Har varit ute och cyklat där några gånger men det blir kanske lite långt till vardags.

Aktiv tjejgrupp mtb gbg?
Tipset från min polare var MTBtjejer GBG på Facebook, dock verkar dom inte vara så aktiva, men man kan hitta cykelkompisar där. Men det blir ju svårt om damen i fråga inte har FB.

Aktiv tjejgrupp mtb gbg?
Nej hon har gjort att aktivt val att hålla sig ifrån skiten. Jag använder inte heller fb men har tvingats skapa ett konto för att hålla koll på ett par föreningar, men känner inte att jag kan glida in med mitt skägg i tjejgrupperna...

Aktiv tjejgrupp mtb gbg?
Tror trek kör för tjejer också, kanske på.. tisdagarna? Borde finnas info eller fb event.
Finns en mtbtjejer Mölnlycke också, om hon är sugen på att cykla här ute :) friluftsfrämjandet kör som ovan nämnt också, men just nu sommaruppehåll :)

Aktiv tjejgrupp mtb gbg?
Trek Store ligger ju perfekt till, skall kolla med dem. Tack!

Edit: sommaruppehåll, men det här tror jag är en fullträff ?? Tack alla!

IMG_3397.png

Senast ändrad:
Aktiv tjejgrupp mtb gbg?
Kolla in fb vettja. Man behöver inte skriva något själv, men det finns väldigt mkt inspiration och bra info i olika intressegrupper att ta del av.

Aktiv tjejgrupp mtb gbg?
Tyvärr inget att bidra med i sak då Trek redan nämnts, utan jag vill bara ge en eloge för att försöka undvika Zuckerbergs onda imperium så gott det går.

Aktiv tjejgrupp mtb gbg?
HeHe, använder det bara via PC och korta inloggningar, och tar bort cookies osv för & efter. Det är lite som en massa olika Happyride-forums i en massa olika ämnen, vandring & camping & friluftsliv & campfireCooking el bygga kanoter, you name it och det finns en intressegrupp. En massa inspiration & info osv att ta del av. Grow up !!

Aktiv tjejgrupp mtb gbg?
Mycket väl medveten om vad som finns på fb, jag har container i Firefox för att hantera det, men sambon tar inte i skiten med tång och det stödjer jag helhjärtat.

Tillbaka
Topp