Akut behov av nytt Bakväxelöra till Ibis ripmo AF

Nån som sitter på ett extra bakväxelöra till ibis ripmo AF ( som jag förstår det är det samma för ripmo, ripmo v2 och AF) och ska upp till (eller redan befinner sig i ) sundsvall eller Åre närmsta dagarna?

finns att köpa i boutiquemtbs butik i Stockholm så om man har vägarna förbi där så finns ju möjligheten att skaffa en på det viset också och sen ta med.

/Jens

Buda upp det?
Alternativt få någon du känner i Stockholm att skicka som bussgods?
Eller bara posta på lådan? Med adress till din stuga eller liknande.

Det är samma på alla 142/148mm ibis.
Det kanske underlättar om du behöver hitta akut.

Screenshot_20200626-105335.jpg

Jag kan ha ett hemma (kollar i kväll) men då får du det tidigast på tisdag.
Ev. kan vi lösa det genom att du får mitt, så beställer du ett, sen skickar du det nya när du fått det..

Jag kan ha ett hemma (kollar i kväll) men då får du det tidigast på tisdag.
Ev. kan vi lösa det genom att du får mitt, så beställer du ett, sen skickar du det nya när du fått det..

jag har beställt två via dels rulle 58 samt mtbboutique. Så du kommer ju få tillbaka en så fort som dyker upp.hur skulle du leverera den?

Är det kris skulle jag kolla med typ Åre Bergcyklister och deras medlemmar via tex Facebook. Jag vet iaf en där uppe som kör Ibis ?
Inte super superkris men om posten strular vore det tråkigt å sitta i Åre å vänta en eller två dagar på en hängare. Så vore skönt om man kan säkra upp med en. Men annars är väl Postnord pålitliga?

jag har beställt två via dels rulle 58 samt mtbboutique. Så du kommer ju få tillbaka en så fort som dyker upp.hur skulle du leverera den?

Bläh... Hade visst ingen liggande i skafferiet.
Jag vet att jag hade en i reserv liggande i typ 1,5 år.

Men den måste ha hamnat på min HD4 när jag snyggade till den för att sälja den tidigare i våras.
Sorry om jag strular till det för dig.

Tillbaka
Topp