Alibaba.com

Alibaba.com
gunners skrev:
-------------------------------------------------------
> Någon som har handlat cykel från indonesien på
> alibaba. Är det säkert eller blir man lätt
> blåst.

Om du inte ska bli seriös handlare eller ebay powerseller lr dylikt ska du nog hålla dig borta därifrån. Indonesien och allibaba är båda väldigt kända för scams!

googla..

eller prova att köpa nya super record gruppen för 4k lr vad det lägsta priset är. Minimum purchase 10 units. Payment: wester union money transfer.

Om du får tag i en grupp så köper jag gärna en! :D

Om du däremot ska bli seriös köp/sälj nisse e det nog den bästa / största marknaden som finns. Men inte värt att hitta rätt för en enstaka pryl, tar nog mkt tid och möda.

edit: jag lät så trist!

Senast redigerad av en moderator:
Alibaba.com
Tjena!

Undvik Alibaba.com säger jag bara. Jag o en polare försökte importera usb-minnen från indonesien via Alibaba. Allt lät jättebra i början med superseriösa mejl om importregler osv för att därefter efter betalningen var gjord så började leverantören bråka om att vi skulle betala mer för att antalet vi beställde var för litet osv.. Efter åtskilliga påtryckningar och hot slutade leverantören att svara på brev helt och hållet och vi blev blåsta på x antal tusen trots att leverantören hade fått utmärkelsen top seller och endast lovord. Mitt tips blir således stay out!

MVH

Tillbaka
Topp