alkohol

vito

Aktiv medlem
alkohol
jag börjar bli lite halvdragen efter ett smuttande på min kära tysklands köpta sprit..

undrar om jag skulle supa te som fan eller smutta mig till sömns?

alkohol
Fredrik Larsson Skrev:
-------------------------------------------------------
> Sitter du och super själv?

Näe, jag sitter ju här med en ny absinth, mycket godare än den förra. Den nya är åxå privatimporterad från faderlandet.

Senast redigerad av en moderator:
alkohol
vito Skrev:
> undrar om jag skulle supa te som fan eller smutta
> mig till sömns?

Är det inte svårt att bli full på te?

alkohol
tja...man får ju lite ågren..tränat som fan ju...men man måste ju släppa loss den svenska stenen ibland..och bara vara europe..ho ho

alkohol
>> jag börjar bli lite halvdragen efter ett smuttande på min kära tysklands köpta sprit..

Schysst av Tysklands att bjuda på sprit ehh...

alkohol
Uppdelning? För det här lilla? Lugna ner er nu... Ignore filtrering vore kul, men då man ändå skulle se alla svar på inläggen som andra skrivit så tappar det också lite av sin funktion?

De som inte är vuxna nog att skriva vettiga inlägg tröttnar till slut, detta är inte Velomag om ni tror det.

/Leo

alkohol
Leo Skrev:

> De som inte är vuxna nog att skriva vettiga inlägg tröttnar till slut,
> detta är inte Velomag om ni tror det.

Och de som inte skrivit mer än 55 inlägg själva men trots det har mage
att klaga i tråd efter tråd på vad som skrivs kanske borde ta och bidra
med något istället?

Om trådar markeras med OT så är det heller inte svårt att undvika dem
om man nu inte vill läsa "meningslös skit" (som några av de andra idiot-
förklarade trådarna var).

*suck*

;)

alkohol
Det vore kul med ett ignorefilter som bara har randomfunktion.. Förvirrande. Det ska sen lottas ut till en användare varje dag som kommer få en märklig happyupplevelse.. =)

alkohol
Ja, just det. En rejäl random-ignorefunktion som slumpmässigt tar bort ca hälften av alla inlägg och gör Happy ganska kass. MEN, det ska förstås finnas en kod för att låsa upp ignorefunktionen som man bara kan få tag på genom att känna rätt personer eller tradea till sig en kod i utbyte mot bra cykelprylar. Då skulle vi genast få lite skönare stämning här tycker jag. Lite mer som det var i gamla Sovjet.

alkohol
Aah, Sovjet!

cccp.jpg

alkohol
=David Skrev:
> Aah, Sovjet!
>
> Rätta in dig i ledet!

Hmm, varför blev jag att tänka på den här bilden Hmmm..

alkohol
klart det är han, det är ju med hammaren han tvingar resten av världen till underkastelse...

`är ni inte med oss, så är ni emot oss´ och `rösta på partiet eller få KGB efter´ er har ju en likartad klang.
kan usa bli den sista kommuniststaten? :-D
/*//
och nej, jag vill inte ha vaken ignore eller uppdelning av forumet.
sålänge folk använder sig av [OT] så ser jag ingen mening med det, vi kan ju välja själva huvida vi vill läsa dom trådarna, jag personligen uppskattar on topic lika mycket som off topic.

alkohol
Hej, jag tog själv upp whiskey tråden här på forumet. Det blev en hel del diskussioner efter det inlägget. Syftet var att bolla frågor och svar kring en del av livets njutbara smakupplevelser. När det gäller alkohol så behöver vi kanske var till mans supa skallen av oss emellanåt, utifrån olika omständigheter, dock kan vi enligt mitt tycke behålla den upplevelsen för oss själva och inte skriva om det här.
OBS inget moraliskt inlägg!

alkohol
hagdahl Skrev:
> Ja, just det. En rejäl random-ignorefunktion som
> slumpmässigt tar bort ca hälften av alla inlägg
> och gör Happy ganska kass.

Vi kan väl ha en ignore funktion som slumpmässigt ignorerar
vissa bokstäver för vissa användare:-D

Tillbaka
Topp