Alla snygga brudar...

staine

Aktiv medlem
Alla snygga brudar...
... som tror att lite gråmulet väder, då är det nog ingen cyklist bakom er.

Det hjälper inte även om ni skulle ha stora tuttar och snygg häck...Ert snor och spott är ASÄCKLIGT!!! ändå. Lika äckligt om inte MER! vidrigt än slemmiga gubbars i 40-årsåldern!! Om man så bara skulle få det på dojorna!! Killar det är åtminstone samma sort!

Så för HELVETE!!! Ta och kolla bakåt innan ni avger era äckliga kroppsvätskor!
T.o.m. staine som är en av Stockholms snabbaste cyklister ( kom faktiskt över 30 en gång på skeppsbron) har koll bakåt innan jag snorar. Fatta hur SNUSKIGT!!! det annars kan bli!!!!!!!!

ok back to work... grumble...

Edit Jag låg för F*****N inte på rulle heller!!!!!!!!!!!
Råkade bara passera vid fel tillfälle!

Vem ligger på rulle bakom ett fruntimmer????

Senast redigerad av en moderator:
Alla snygga brudar...
Varför spottade du inte bara tillbaka? Öga för öga, loska för loska är enkel pedagogik som både barn och blondiner borde förstå.

Alla snygga brudar...
Jag ligger på rulle på någon nästan varje dag och tycker även att det är helt i sin ordning om någon ligger på min rulle. Till skillnad från andra så tycker jag det är god cyklistkultur att hjälpas åt med dragjobbet. Häromveckan var det en som inte orkade hjälpa till att dra, då drog jag honom till Skogskyrkogården och han tackade för det efteråt, som en riktig cyklistgentleman. Igår efter jobbet så låg jag på rulle på en cyklist en stund, sedan bytte vi och jag drog honom. Så höll vi på i några kilometer. På det viset så hjälpte vi ju varandra. Men vi tittade på varandra efter ett tag och skrattade eftersom vi båda var fruktansvärt prickíga och skitiga (ingen hade kompislapp):D

Alla snygga brudar...
Imorse såg jag två riktigt close calls på cykelbanan vid skeppsbron inom loppet av en minut. Först en snabbcyklist på väg ner från slussen som i kombination med en gående med skygglappar höll på att göra köttfärs, båda hann dock reagera i tid. 30 sekunder senare ser jag hur en annan snabbcyklist blir nerprejad i bilkörbanan. Eftersom han flög ut framför mig i vägbanan så hörde jag bara skrik, men eftersom de var tre i bredd så antar jag att han skulle köra om en cyklist som i sin tur samtidigt körde om en annan.

Det verkar spännande att cykla i stan. Fast antalet cyklister har minskat rejält senaste månaden. Senare än förr om åren!

Alla snygga brudar...
Cyklade om en gubbe som snött sig. Hade jag haft en strumpa med kastanjer så hade jag förmodligen suttit i fängelse efter det. Eller förmodligen inte. Men jag skrek åt honom varje fall.
Fick snor i hela ansiktet inklusive munnen. Nu blir jag upprörd igen och vill skrika på honom igen.

Alla snygga brudar...
Är jag ultrasnabb som hinner kasta en snabb blick över axeln innan jag kastar iväg mina kroppsvätskor eller är jag bara väluppfostrad och långsam?

Alla snygga brudar...
någonstans har ni ju missat att 1) hålla avstånd till framförvarande (förutsatt att det inte är uppenbart att du ligger på rulle och båda är med på det) 2) signalera innan ni passerar

i övrigt är det väl skit samma om det är en snygg tjej eller svettig 'gubbe' som snyter sig? du låg kanske för nära henne och därför fick en dusch? :)

Alla snygga brudar...
Ja, det är konstigt hur mycket kroppsvätskor det lossanar när man cyklar. Lappsnyt åt rätt håll är bra i pendlarhetsen. Jag har aldrig några problem med det eftersom ingen hänger med i mitt übertempo!
/E

Alla snygga brudar...
kanske om du är "cyklist" med ev vana att ligga och köra bland folk.. men en vanlig transportpendlare?

sen är vet jag själv att det ibland bara dyker upp någon bakom utan att göra väsen av sig när jag är övertygad om att jag är ensam på cykelbanan. självklart bör man ju se sig om men vem vet, det kanske var just det tillfället då det missades som nu kapas? alla har vi väl varit där och 98% av gångerna så klarar man sig från att spraya någon annan..

Alla snygga brudar...
Intressant, jag har faktiskt funderat på om just detta kan inträffa. Men då har jag fått mina farhågor besannade och kommer att se mig över axeln innan jag avlossar mina exkrementer nästa gång. :)

Alla snygga brudar...
man böjer väl sig ändå nedåt när man snyter sig.. i olyckligaste fall kan snoret hamna på knäna och nedåt på bakomvarande. men som tidigare sagts: håll avstånd till de framför. jag skulle inte vilja ha nån okänd människa som ligger på hjul. jämför med när man kör bil, hur trevligt är det med bakomvarnade en halvmeter bakom? varenda manöver man gör måste man göra med mer uppmärksamhet bakåt än frammåt.

Alla snygga brudar...
Problemlösning?

Stanna till

Plocka upp en Pinne

Cykla ikapp

Kör in den i hjulet på aset:)

Då är hon inte så vacker längre och förhoppningsvis stannar hon inne :)

Lider me dej staine :(

Alla snygga brudar...
Eller?

Bilagor

• marryme.jpg
    marryme.jpg
    43.6 KB · Besök: 132
Alla snygga brudar...
Håller med Micke S, det bildas ju en luftkudde framför en cyklist, en luftkudde som mycket väl lämpar sig för kroppsvätskor av diverse slag. Om jag får grusigt vatten i munnen av den framförvarande cyklisten - det sker ganska ofta - så kan jag med stort förtroende spotta framåt/nedåt så ordnar det sig på ett snyggt och väluppfostrat sätt. Förhoppningsvis utan att träffa de egna knäna..

Alla snygga brudar...
Gåsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Fan, PeaceDogs snor-i-mun-berättelse fick min
> magsäck att darra till lite. Måste ha varit en
> vidrig upplevelse.

Inte var det behagligt. Mår själv lite illa nu.

Spottar också fram som andra skrivit eller ser bakåt om någon ligger där.
Cyklar man så långsamt som gubben gjorde så borde det vara lag på att se sig om innan.
Så att vi andra slipper stå i duschen och känna oss smutsiga.

Alla snygga brudar...
Newsboy skrev:
> Eller?

är det något smyg frieri eller?
inte för att det angår mig... men det skulle vara kul att veta vem som namngett bilden :)
och om hon på bilden satt muspekaren på den så hon sett :)

Alla snygga brudar...
staine skrev:
> stora
> tuttar och snygg häck...Ert snor och spott är
> ASÄCKLIGT!!! ............ äckligt
> .......vidrigt än slemmiga

> ........Så för HELVETE!!!
> ......äckliga kroppsvätskor!

> ..........SNUSKIGT!!!
> för F*****N
>
> Vem ligger på rulle bakom ett fruntimmer????

oj staine!
Vi som har cyklat med dig vet ju att du är en lugn,glad och trevlig.
Om vi inte hade träffats skulle jag tro att du är värsta surgubben, eller spelar du bara trevlig när du lämnar tangentbordet? ;-)
/M

Alla snygga brudar...
robbankul skrev:
> ingen som har bilder på snygga brudar? brudar
> på cykel

Här kommer en - brud på cykel, ok?
100602.jpg ht=725

Alla snygga brudar...
48/16 skrev:
>
>
> oj staine!
> Vi som har cyklat med dig vet ju att du är en
> lugn,glad och trevlig.
> Om vi inte hade träffats skulle jag tro att du
> är värsta surgubben, eller spelar du bara
> trevlig när du lämnar tangentbordet? ;-)
> /M

Jag spelar surgubbe på nätet bara ;)
Men ok det var väl lite affekt inblandat där också. Men wtf det ska väl vara lite action på Happy. Och det kändes rätt skönt att skriva av sig. (Fast svära så där nä fy tusan!!)

Alla snygga brudar...
MickeS skrev:
> robbankul skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > ingen som har bilder på snygga brudar? brudar
> > på cykel
>
> Här kommer en - brud på cykel, ok?
>

jag delar inte din smak för brudar:)