Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gillas :) Går klibbor på fälgarna att ta bort, det är väl något lackat elände som sitter som berget?Naveus sa:likaså klibbor på gaffel och fälg.
Sixten Fors sa:Gillas :) Går klibbor på fälgarna att ta bort, det är väl något lackat elände som sitter som berget?
Shit, va tungt! Mina DMR V12 Magnesium är mycket lättareNaveus sa:Du ser, till och med lite vikt att spara :)
För övrigt, pedalerna jag köpte var Nukeproof Electron EVO, väger in på 354g paret, så inte superlätta men inte jättetunga heller!
Dricko sa:Jag har precis haft Giro Fixture Mips hemma. Skickade tillbaks den. Den satt inget bra på mig. Det är ju universalstorlek på den och det kändes inget vidare. Den såg även väldigt stor ut. Såg ut som en svamp :), och då har jag ändå M/L på mina andra hjälmar. Jag har en Giro Feature sen tidigare och den är mer slimmad än Fixture. Men säkert en bra hjälm om den passar dig.
Jag köpte den här istället http://www.wiggle.se/sixsixone-evo-am-patrol-mips-hjalm/. Riktigt skön hjälm, och snyggare än Fixture (på mig i alla fall).
Naveus sa:Så här ser den ut i halvtaskigt ljus, sadelväskan blir det nog inget av iaf.. får köra med ryggsäck ;)
Naveus sa:Dricko sa:Jag har precis haft Giro Fixture Mips hemma. Skickade tillbaks den. Den satt inget bra på mig. Det är ju universalstorlek på den och det kändes inget vidare. Den såg även väldigt stor ut. Såg ut som en svamp :), och då har jag ändå M/L på mina andra hjälmar. Jag har en Giro Feature sen tidigare och den är mer slimmad än Fixture. Men säkert en bra hjälm om den passar dig.
Jag köpte den här istället http://www.wiggle.se/sixsixone-evo-am-patrol-mips-hjalm/. Riktigt skön hjälm, och snyggare än Fixture (på mig i alla fall).
Ok! Precis det jag inte vill ha (hjälm som ser stor ut)
Vill helst hitta en hjälm som jag iaf kan prova i fysisk butik. Lite lätt kinkig när det kommer till saker som ska sitta på huvudet :P
Vad gjorde du för att lösa ljudet i gaffeln?