Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
20. JimboXXPinHead sa:Jag är med
1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
4. Adam K (lovar att köpa om möjlighet uppkommer)
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8. erik.svall
9. j_nilsson
10. Niclas.N
11. Fjärdebrunn
12. slice me nice
13. nadderf
14. poacue
15. Christer T
16. kallebalik
17. Martin E (ej medlem här men högst troligt att han köper)
18. Wingman (start 6:20)
19. PinHead
vanm sa:Provade norska intervaller på spinningcykeln vi har på jobbet, usch vad jobbiga de är. Borde bli bra resultat av dem.
/Anders
Strakka sa:vanm sa:Provade norska intervaller på spinningcykeln vi har på jobbet, usch vad jobbiga de är. Borde bli bra resultat av dem.
/Anders
Ja jag är helt förstörd efteråt. men konstigt nog är min återhämtning ganska bra jämfört med andra träningsformer.
HeIn sa:Fint jobbat Strakka! Jag är på på tröjan.
21. HeIn
Jeppe_E sa:Hur vart det med matchande bibs? Eller det görs bara om många beställer?
Strakka sa:Jeppe_E sa:Hur vart det med matchande bibs? Eller det görs bara om många beställer?
Det verkar vara väldigt få som är intresserade. Ska dock beställa ett par i samma färg som tröjan till mig själv.
Strakka sa:Hej, är det någon som känner Martin E och Niclas.N? Martin vet jag inte är en användare här, men Niclas ska vara... och hans användare hittar jag inte.
kallebalik sa:Strakka sa:Hej, är det någon som känner Martin E och Niclas.N? Martin vet jag inte är en användare här, men Niclas ska vara... och hans användare hittar jag inte.
Jag känner martin och även den som anmält honom här för tröjor. Snackar med han i helgen!!
Fjärdebrunn sa:Pris på bibarna?
Fjärdebrunn sa:Pris på bibarna?
Skriv upp mig på ett par, tror stl small blir bra.Strakka sa:Fjärdebrunn sa:Pris på bibarna?
Vid minimum av 3 st så kostar de 900:- inkl. moms. Då har jag ändå tagit bästa stoppningen.
Vid 10 st sjunker priset ytterligare.
Då är de färgade i samma färg som tröjan, men utan tryck.
Fjärdebrunn sa:Jag är intresserad av bibarna men 900 kr känns tyvärr väl saftigt just nu. Går det att pruta ner dem ett par hundralappar?
Jag anmälde mig till Anders Hs boende men har ett nödboende i lånad bil om så skulle krävas.
kallebalik sa:Pröjsat för mig o martin e nu!!
3. Jeppe EStrakka sa:Vi som vill beställa bibs (se pris och info i tidigare inlägg):
1. Strakka
2. Vanm
Samma här nr 13 ? ChTj Christer TJeppe_E sa:3. Jeppe EStrakka sa:Vi som vill beställa bibs (se pris och info i tidigare inlägg):
1. Strakka
2. Vanm
Jag kanske blev nr 12 då? :)