Allt inför Happys Vätterngrupp start 04:08

Provade norska intervaller på spinningcykeln vi har på jobbet, usch vad jobbiga de är. Borde bli bra resultat av dem.

/Anders

PinHead sa:
Jag är med

1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
4. Adam K (lovar att köpa om möjlighet uppkommer)
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8. erik.svall
9. j_nilsson
10. Niclas.N
11. Fjärdebrunn
12. slice me nice
13. nadderf
14. poacue
15. Christer T
16. kallebalik
17. Martin E (ej medlem här men högst troligt att han köper)
18. Wingman (start 6:20)
19. PinHead
20. JimboXX

Är osäker hur man kommer med i listan men helt klart är att jag cyklar med er grupp med start 04.08
/LEG

Listan ovanför är för de som ska köpa Strakkas snygga tröja. Listan stängs imorrn. Och om folk backar ur så blir det inget. Då blir jag arg.

vanm sa:
Provade norska intervaller på spinningcykeln vi har på jobbet, usch vad jobbiga de är. Borde bli bra resultat av dem.

/Anders

Ja jag är helt förstörd efteråt. men konstigt nog är min återhämtning ganska bra jämfört med andra träningsformer.

Strakka sa:
vanm sa:

/Anders

Ja jag är helt förstörd efteråt. men konstigt nog är min återhämtning ganska bra jämfört med andra träningsformer.

Fick sitta en stund och varva ner, så jag kunde kliva av. De är säkerligen effektiva och inte så mycket tidsåtgång heller.

Senast ändrad:
Tröja vill jag ha!

1. Cykologen
2. Ramlert
3. vanm
4. Adam K (lovar att köpa om möjlighet uppkommer)
5. nordicmonkey
6. Nisse 40+
7. Jeppe_E
8. erik.svall
9. j_nilsson
10. Niclas.N
11. Fjärdebrunn
12. slice me nice
13. nadderf
14. poacue
15. Christer T
16. kallebalik
17. Martin E (ej medlem här men högst troligt att han köper)
18. Wingman (start 6:20)
19. PinHead
20. JimboXX
21. Peter D

verkar som både Heln och Peter D är nummer 21.... eller är det jag som ser fel?

sjukt många som är taggade för tröja, fasen va snygga vi kommer va!

Nu så... här kommer information om storlekar, pris, betalning m.m.

Här är storlekstabellen:

Skrmavbild2016-04-22kl.16.19.54.png

Bara att välja sin storlek.
När det gäller pris så landade det på 520:- inkl moms (inköpspris + moms). Då är det viktigt att alla 22 är med på tåget... annars faller offerten, det är ganska logiskt. Betalning görs vi Swish till mig, jag skickar ut info via PM till resp. person. Då detta sker via mitt eget klädmärke så kommer ni att få kvitto på själva köpet.

Skulle det var så att en del betalar in men inte alla, så betalar jag så klart tillbaka era inbetalade pengar. Det är en fråga om tillit, annars vet jag inte hur vi löser det. Har ni någon kreativ lösning så tar jag tacksamt emot det, jag har ingen lust att ligga ute med pengar för 22 tröjor.

Jag stänger inbetalningsfönstret 28/4, annars får vi inte tröjorna i tid. Återkommer med slutgiltig design på tröjorna,

Hej, är det någon som känner Martin E och Niclas.N? Martin vet jag inte är en användare här, men Niclas ska vara... och hans användare hittar jag inte.

Strakka sa:
Hej, är det någon som känner Martin E och Niclas.N? Martin vet jag inte är en användare här, men Niclas ska vara... och hans användare hittar jag inte.

Jag känner martin och även den som anmält honom här för tröjor. Snackar med han i helgen!!

Någon som äger en tröja av märket som kan ge en mer exakt mätning? Velar mellan två storlekar.

Antar att öppet köp/bytesrätt inte gäller på specialdesignade tröjor :)

Tyvärr gäller inte det nej :) De har många olika modeller, varav denna är den billigaste. Till mina egna kollektioner brukar jag använda en modell som heter Bronze Sport, de är racefit och sitter som ett ålaskinn.

Modellen till den här tröjan heter Finisher, ska inte sitta fullt så tight. Du kan läsa mer på Cuores hemsida tror jag.

Jag beställde en small.
Midjan är small, nära xs
När jag fyller lungorna med luft hamnar jag på medium, annars small. Kommer jag tvingas cykla Vättern med små andetag nu?

kallebalik sa:
Strakka sa:

Jag känner martin och även den som anmält honom här för tröjor. Snackar med han i helgen!!

Jag känner Niclas.N , tror att han är registrerad som: Niclas.Nydahl

Fjärdebrunn sa:

Det vet jag inte, men om ett par dagar vet jag. De kommer inte att tryckas, vi är för få som är intresserade... ingångskostnaden blir ganska hög. Däremot så kan de bli infärgade i exakt samma färg som tröjan (har valt lite tröjfärg med tanke på detta).

Jag kollar pris och återkommer.

Någon som saknar boende till den här helgen? Verkar finnas bra boende att hyra privat i Motala med fler bäddar än två...

/Pernilla

Frågade förut om någon hade en sovplats över men nu verkar det istället som att jag kan erbjuda några platser i ett hus på Varamon. Preliminärt fullt redan nu!

Senast redigerad av en moderator:
Hej Anders H,
Jag är intresserad av plats om det är ok.

Med vänlig hälsning
Lars-Erik

Lars-Erik Gustafson
Ekhagsringen 146
Jönköping
Tel. 076-1952975
Mail. lars-erik.gustafson@telia.com

Hej på er,
och när vi ändå är inne på det praktiska; är det fler som kommer från Stockholm (eller däromkring) så samåker jag gärna! Är även intresserad av att dela på någon form av gemensamt boende. The more the merrier!

//Olle

Jag kommer åka från stockholmstrakten, på fredagen, med min bättre hälft som support.
Plockar gärna med någon/ett par pers. (Bor så avsides att jag tvivlar på att någon "automatiskt" svänger förbi mig....
Har heller inte löst boende.

Jag är intresserad av bibarna men 900 kr känns tyvärr väl saftigt just nu. Går det att pruta ner dem ett par hundralappar?

Jag anmälde mig till Anders Hs boende men har ett nödboende i lånad bil om så skulle krävas.

Tyvärr, det är verkligen det lägsta priset om de ska vara någolunda kvalité. Åter igen så är det inköpspris + moms, kan inte komma lägre. Det har också att göra med att det är så få som vill ha, hade vi varit +10 som beställt så hade jag säkert fått ner priset till runt 600...

Fjärdebrunn sa:
Jag är intresserad av bibarna men 900 kr känns tyvärr väl saftigt just nu. Går det att pruta ner dem ett par hundralappar?

Jag anmälde mig till Anders Hs boende men har ett nödboende i lånad bil om så skulle krävas.

Tillbaka
Topp