ThomasEkerö
Medlem
Allt inför Happys Vätterngrupp start 04:08
Inne på fjärde veckans förkylning nu, misstänker Mykoplasma. Känns som attt det är kört.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ThomasEkerö sa:Inne på fjärde veckans förkylning nu, misstänker Mykoplasma. Känns som attt det är kört.
Strakka sa:Vill bara meddela att tröjorna levereras till mig på tisdag! :)
nadderf sa:Strakka sa:Vill bara meddela att tröjorna levereras till mig på tisdag! :)
Idag är det tisdag, finns det möjligen en bild av den färdiga tröjan? :)
Strakka sa:UPS knackade på... men jag var inte hemma :) De gör ett nytt försök imorgon. Så imorgon tar jag tröjan ut på en premiärtur...
nadderf sa:Strakka sa:Vill bara meddela att tröjorna levereras till mig på tisdag! :)
Idag är det tisdag, finns det möjligen en bild av den färdiga tröjan? :)
vanm sa:Vill gärna se bildbevis på tröjan, när du fått dem.
Strakka sa:Bildbevis? På att de existerar menar du? Ok.
vanm sa:Bildbevis hur de ser ut i verkligheten. Det drar ju ihop sig nu. Nyfiken i en strut, är ju nästan som julafton :)
Strakka sa:Bildbevis? På att de existerar menar du? Ok.
Strakka sa:Gissa vad detta är?
PinHead sa:Strakka sa:Gissa vad detta är?
Ett paket? ;)
Strakka sa:Jag fixar etiketter att ha på hjälmarna. 30 mm i diameter, plast, gul bakgrund med blå Happy VR 2016 logotyp och plats att skriva namn på med vattenfast penna.
Funkar detta? Jag delar ut dessa samtidigt som tröjorna på fredag.
Adam K sa:Funkar perfekt för åtminstone mig.
Det var 18 på fredag va? Vid nummerlappsutdelningen.
Strakka, jag har inte varit där men kan tänka mig att det är en Massa folk o grejer; du kanske ska ha en skylt!
Jag efterlyser dessutom ett taktiksnack i samband med det. För min del särskilt med de som sagt, och andra som kanske känner att de är mogna för, att cykla sub10
:)
Strakka sa:Jag fixar etiketter att ha på hjälmarna. 30 mm i diameter, plast, gul bakgrund med blå Happy VR 2016 logotyp och plats att skriva namn på med vattenfast penna.
Funkar detta? Jag delar ut dessa samtidigt som tröjorna på fredag.
vanm sa:Det här blir ju strålande! Vem fixar vädret?
Då väljer jag Pohlman, det var bättre förr ;)Jeppe_E sa:vanm sa:Det här blir ju strålande! Vem fixar vädret?
Tor, eller möjligen Zeus. Kanske Indra eller Åsa Bodén eller rent av John Pohlman.
Strakka sa:Idag blev det en av mina längre pass efter en grym förkylning, fick draghjälp av två triatleter men hann iaf avverka 100 km med ett snitt på 33 km/h.
Kändes bra, men var helt förstörd efteråt.
Strakka sa:Idag blev det en av mina längre pass efter en grym förkylning, fick draghjälp av två triatleter men hann iaf avverka 100 km med ett snitt på 33 km/h.
Kändes bra, men var helt förstörd efteråt.
micro553 sa:Har ju ingen tröja men den kommer väl tyvärr ändå inte synas pga regnkläder ..... så kanske är ett mindre problem.