Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte endura burner II. Ska vara ett rätt bra enligt test. Ska finnas tråd
Har burner 2 i skjortsmodell, väldigt små vid låren och stor midja.
Sitter som löpartights på mig när jag cyklat en stund och låret kommit igång igen.
Men har man smala ben så tror jag säkert dom är bra.
Ser ut att vara slutsålda i M dom med.. helt hopplöst. Lika slutsålt som cyklar ?
Tänkte inte på det.....Snyggt sa Bill, eller hur sa Bull ? Men när det är torrt är dom snygga det håller jag med om.
Visa bilaga 459730
Tänkte inte på det.....
Såna har jag också, funkar när det är kallt och man inte cyklar så intensivt. Men jag blir odrägligt svettig i dom om det är över 0an.Jag kör de här, riktigt bra i blötan!
Visa bilaga 459729
Jo, det har du rätt i, inte så mkt ventilation i de, men funkar toppen nu, 0-5 grader och blött... hade nog funkat i Åre i somras också, 7 grader, snålblåst och regn ?Såna har jag också, funkar när det är kallt och man inte cyklar så intensivt. Men jag blir odrägligt svettig i dom om det är över 0an.
Köpte ranger water jacket 2,5l i samma färg och måste säga att jag känner mig riktigt stilig i det setet :D
Jag kör de här, riktigt bra i blötan!
Visa bilaga 459729
Jag kör S i dam- modeller och 28 om det är herr... Så skulle nog säga S snarare än xs, men är du M är nog 28 för små.28 är väl som XS i storlek?
Jag har 32/medium. ?
Finns fler bilder i testet jag länkade till ovan. Ser inte tight ut...på en man som jobbar med att cykla
Tycker alla byxor sitter tight i det testet, ska nog sitta så. Bara jag som inte gillar det :DFinns fler bilder i testet jag länkade till ovan. Ser inte tight ut...på en man som jobbar med att cykla
Det tror jag egentligen är det smartaste. Skita i vattentäthet, fokus på hur snabbt det torkar istället. Så typ tunt merinounderställ under. Stjärtläpp med vattenavstötande är iof inte fel kanske. En nackdel med såna sportbrallor a'la nike och adidas är att dom är så hala i baken, man glider ju av sadeln ?Visa bilaga 459876
Nike Phenom kör jag med. Löparbyxor som inte håller det minsta vatten ute men de är sjukt smidiga. Har långkallingar under på vintern. Så svala att man kan köra med dem hela sommaren.
Samma här, sjukt nöjd!Jag kör de här, riktigt bra i blötan!
Visa bilaga 459729
Stå upp och cykla så är det problemet löst. ?Det tror jag egentligen är det smartaste. Skita i vattentäthet, fokus på hur snabbt det torkar istället. Så typ tunt merinounderställ under. Stjärtläpp med vattenavstötande är iof inte fel kanske. En nackdel med såna sportbrallor a'la nike och adidas är att dom är så hala i baken, man glider ju av sadeln ?
![]()
Specialized Cykelbyxor Demo
Specialized Demo Pro byxorna är tillverkade i VaporRize ™ tyg. Byxorna klarar de stora påfrestningarna som krävs av ett par trail/Endruobyxor. Byxorna har en passform som tillåter skydd under. VaporRize ™ tyget är behandlat för att vara vattenavvisande, samtidigt som de är hållbara och stretchiga...www.biketown.se
![]()
Specialized Demo Pro Pant
Specialized Demo Pro Pant är en smart och smidig cykelbyxa för trail- och endurocykling. Den är försedd med det mjuka och följsamma yttermaterialet VaporRize som dessutom fått en vattenavstötande behandling. Du får utan problem plats med knäskydd och crashpants under byxorna. De har tre fickor me...m.lannasport.se
Viktigast att de kom och att de passar! ?Kan summera att dom känns som en kopia av Fox byxorna, men mycket tunnare och inte samma kvalitet på material.
Sitter kalasbra, sköna och bekväma. Identidka i storlek. Man kan utan problem ha underställ.