Älvsjö MTB-runda

Älvsjö MTB-runda
Färgmarkeringarna är lite svajiga tycker jag och svåra att följa. Men Grön och Orange borde ta dig runt rätt bra.

Jag brukar hålla mig i de norra och västra delarna där det finns en del kul.
Österut mot spåret är det rätt snårigt och knixigt.

Älvsjö MTB-runda
Tufvan sa:
Färgmarkeringarna är lite svajiga tycker jag och svåra att följa. Men Grön och Orange borde ta dig runt rätt bra.

Jag brukar hålla mig i de norra och västra delarna där det finns en del kul.
Österut mot spåret är det rätt snårigt och knixigt.

OK, tack! Jag följde orange en bit, för jag tyckte den stämde med kartan, men sen tappade jag bort den...

Följde blå också, men den vände tillbaka väldigt fort, och kom aldrig uppåt och var inte alls lika stökig.

Älvsjö MTB-runda
Märkningarna är otydliga. Jag har inte lyckats hitta något bra spår. Det enda spår jag använder är reflexspåret (springa) som är underhållande i mörkret.

Älvsjö MTB-runda
desmo sa:
Märkningarna är otydliga. Jag har inte lyckats hitta något bra spår. Det enda spår jag använder är reflexspåret (springa) som är underhållande i mörkret.
Ja, verkligen otydligt. Vem är det som ansvarar för märkningen? Undrar om det är OK att bättra på på egen hand...

Älvsjö MTB-runda
radarminnet sa:
desmo sa:
Ja, verkligen otydligt. Vem är det som ansvarar för märkningen? Undrar om det är OK att bättra på på egen hand...

Reflexbanan ligger orienteringsklubben bakom.
Övriga vet jag inte.

Tillbaka
Topp