AM på Hallandsåsen nu runt Jul?

marran

Aktiv medlem
Jag är i Skåne, och jag vill hoja! Har AM-cykeln med mig och kör gärna stökiga upp och nerförsbackar. Förra året körde jag lite på Söderåsen och det gav mersmak. Hallndsåsen borde ju bjuda mer av allt, någon som har några bra tips eller är sugen på att ta en tur?

Det är nog för mycket snö, åtminstone för tillfället. Enligt väderprognosen ska det va minus eller noll grader fram till annandagen. Annandagen är det väl sagt 5 plus så vi får väl se efter den 26. :(

Tack för lägesuppdateringen, även om den var lite deprimerande. Jag var på Rommelklinten idag och det var helt klart cyklingsbart där, även om det låg runt 10cm snö bredvid stigen

Har uppdaterat mig själv ang väderprognos... 25e plus 3 26e plus7 27e plus 8 äntligen kommer våren?! Dock hittar inte jag varken på söder eller Hallandsåsen. Du får hitta en annan guide. Hade bara en dåligt uppdaterad väderprognos.

Har tänkt försöka få till en liten Happyride den 27/12. Startplats är dock ej klart, och snöläget
på h-åsen får nog kollas över. Ev. står det korvgrillning på menyn efter rundan! :)
Slänger in en tråd på Lördag eller Söndag ang.startplats! Kl.10 är väl en rimlig starttid.
Håll utkik efter [Happyride Hallandsåsen/slätten]

Tillbaka
Topp