Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dåligt väder...dom kanske inte sopat än?NLC sa:Men de cyklar ju inte på cykelbanorna!
Han var nog medveten om Enricos spurtförmåga och ville stå på pallen.GoranS sa:Hade dansken hybris eller körde han bara otaktiskt? Att ta en lång hård förning in mot spurten känns inte som ett generiskt vinnarkoncept.
Hade han nåda teamare med ork kvar han kunde gett den till istället? Såg ju inte så ut innan backen.GoranS sa:Jag må vara lite gammaldags, men i min värld är det segrar som räknas i cykel. OK, jag kan köpa att det är viss prestige att stå på pallen i en GT eller på VM, men på ett endagarslopp!? Nu ger han ju bort chansen till segern med ett jätteuppdrag till Gasparotto.
emmer sa:Hade han nåda teamare med ork kvar han kunde gett den till istället? Såg ju inte så ut innan backen.GoranS sa:Jag må vara lite gammaldags, men i min värld är det segrar som räknas i cykel. OK, jag kan köpa att det är viss prestige att stå på pallen i en GT eller på VM, men på ett endagarslopp!? Nu ger han ju bort chansen till segern med ett jätteuppdrag till Gasparotto.
Och om han skulle valt att ge den till vem som helst förutom en italienare så funderar jag på rationen bakom det...