Analysera garmin data

shibo

Medlem
Analysera garmin data
Garmin registrerar en hel del data men är ganska så begränsat i connect hur man kan läsa den.
Är det någon av er som vet/har någon programvara som man kan exportera data till och analysera? Det jag bland annat vill kunna utläsa är att välja en/flera perioder av ett pass och kunna se snitt av puls, hastighet, watt etc.

Tacksam för tips.

Analysera garmin data
shibo sa:
Det jag bland annat vill kunna utläsa är att välja en/flera perioder av ett pass och kunna se snitt av puls, hastighet, watt etc.

Tipset ovan om Golden Cheetah är riktigt bra för experter. Du får jäkligt mycket info där.

Om du bara är intresserad av det du beskrev ovan så är det bara att ta musen och märka ut en viss del av grafen så får du puls/hastighet/watt osv för just den delen av passet.

Analysera garmin data
Fulkinesen sa:
shibo sa:
Det jag bland annat vill kunna utläsa är att välja en/flera perioder av ett pass och kunna se snitt av puls, hastighet, watt etc.

Tipset ovan om Golden Cheetah är riktigt bra för experter. Du får jäkligt mycket info där.

Om du bara är intresserad av det du beskrev ovan så är det bara att ta musen och märka ut en viss del av grafen så får du puls/hastighet/watt osv för just den delen av passet.

Får inte fram snitt på garmin när jag kollat...

Tillbaka
Topp