ändra epost i sin forum profil
Tja,
insåg just att det ligger en gammal epost som jag inte har tillgång till längre för min profil här på forumet.
Om man ska ändra den så verkar det skickas en kod som man ska skriva in. Men den skickas ju till adressen som jag inte har tillgång till längre. En gammal jobbadress. (klantigt jag vet).
Hur löser man det?????
insåg just att det ligger en gammal epost som jag inte har tillgång till längre för min profil här på forumet.
Om man ska ändra den så verkar det skickas en kod som man ska skriva in. Men den skickas ju till adressen som jag inte har tillgång till längre. En gammal jobbadress. (klantigt jag vet).
Hur löser man det?????
