Ändrat: Cykla i Hellas lördag?

Mathias

Aktiv medlem
Är det någon som vill följa med? Jag har sketen kondis och ska köra på en hardtail med max nio växlar så räkna med slumpmässiga förseningar och fikapauser. Tänkte försöka hinna med 09:30 tricken från Södra station.

edit: Det blir Hellas till Handen eller blåa+gröna istället. Någon som ska ut? Sticker nog vid 10 från stan. Ring om du ska med! (Kolla profilen för mitt tele#)

Senast redigerad av en moderator:
Det vore kul med sällskap, känns som det är bra på en så lång (fin!) tur, istället för att puttra i Hellas som vanligt tycker jag. Mitt telefonnummer finns i min profil för den som vill ringa på morgonkvisten.

Jag hänger me...fan...NOT

har lovat bort lördagen till den betydligt bättre hälften så jag ska var superpappa...

låter hur gött som helst

Hade hängt på om jag haft tid, pengar och kondis. Fast det kanske finns intresse för en lite längre flerdagars-ride på Sörmlandsleden längre fram i sommar, som en bättre variant av vårt lilla försök till "äventyr" i januari i år? Vi (dvs Per och jag) har snackat lite löst om att ge oss ut nu i sommar, med ganska lätt packning (rygga med sovsäck, stormkök, lite ombyten, och en mindre presenning istället för tält) och mer trail-mässiga hojar. För jag blev ganska förtjust i sträckan Lida - Skanssundet, väldigt fin och kuperad terräng, som dock inte var riktigt farbar när vi var ute. Men den sträckan borde vara hur trevlig som helst när det är torrt.

Jag har hojat Lida-Skanssundet för några år sen. Bitvis är den verkligen superfin! Tyvärr var delar av den sönderkörda av skogsmaskiner.

Nu har jag räknat, jag har sex växlar på hojen 'de jour'.
Attans, verkar som om jag får hoja själv i morgon om inte Johrn plötsligt blir mirakelfrisk.

jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Nänä, det är bara tunnelbana som är trick! Det
> tycker i alla fall jag.

Jepp. Att ta pendeln är ju att ta "snöret".

/Micke

Jag hänger gärna på en bit, men Hellas-Handen eller blåa gröna blir nog lite långt för mig. Jag är/har varit förkyld och inte gjort nånting alls senaste en och en halv veckan. Tännkte prova mina första stapplande steg idag. Jag skulle kunna vara vid Hammarbybacken halv elva om jag snor mig...

Tillbaka
Topp