[Änggårdsbergen] Borttappad FRWD (GPS och pulslogger) 8/4

Hermes

Aktiv medlem
Jag försöker med ett långskott. Tappade min FRWD i Änggårdsbergen ikväll (8/4). OM det skulle slumpa sig så att någon här på happy hittar den så skulle jag bli enormt tacksam. Belöning kommer vi överens om. Barncancerfonden, roliga delar eller fin-öl

Edit: Förtydligade ämnet litegrann.

Senast redigerad av en moderator:
Heh...Igge tappade sin för över ett år sedan och varje gång vi cyklade förbi det stället som vi var ganska säkra på att han tappat den på så letade vi, men helt lönslöst, som en nål i en höstack.

Så om du vet var du tappade den är chansen kanske något större!

Senast redigerad av en moderator:
Orange !

Har ofta mobilen uppkopplad mot FRWD:n via blåtand och livetracking med sportstracker eller endomondo men jag hade lite batteri på mobilen så jag hoppade det denna gången. Hade varit betydligt enklare att kunna se att spåret helt plötsligt tog slut där mobilen tappade kontakt med GPS:en.
Eller ibland när kör jag med FRWD mobileplayer påslagen så hör man en röst från telefonon:"bluetooth connection lost"

Jaja, det positiva är att jag kan börja titta på en ny pryl nu :-)

Har cyklat samma slinga fram och tillbaka två ggr efter att jag tappade den så det verkar lönlöst..

Haha ingen som har hittat min ena cykelhandske från Lizard Skins som en förbipasserande hundjävel släpade med sig när jag tog en fridfull paus på en sten i vårsolen för två veckor sedan i Änggården?...Guess not!

Tillbaka
Topp