Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
IngvarW sa:Jag har mest funderingar kring jacka. Har en varm pimpad Bianchi-jacka men italienarna är kanske inte så bra på det här med fuktventilationen och efter varje stopp lär jag var kall som ett kylskåp ett tag oavsett väder... hmm.. skall man kolla led Cerro kanske? Han har väl koll på allt.. då blir det väl någon 5 TSEK investering iof i rapha, café de cycliste eller poc.
MrMoreau sa:Skall se om jag skall förlänga min kompislapp med 5 cm. Men är nu i stort oxå klar med de nödvändiga förändringarna...
Fjärdebrunn sa:Härligt Tobbe!
På med ingefära och whiskey.
Du cyklar ju när dottern ska sova så det kommer funka perfa.
neron sa:Vädret ser ut att ordna till sig. Senaste prognosen säger spöregn hela natten och har vi tur kan vi pricka in lite snöblandat regn på fredagen. Episkt!
IngvarW sa:neron sa:Vädret ser ut att ordna till sig. Senaste prognosen säger spöregn hela natten och har vi tur kan vi pricka in lite snöblandat regn på fredagen. Episkt!
Typ kring nollan alltså, äntligen !
Fjärdebrunn sa:För övrigt är min start i stor fara. Knät hålls i shack med naproxen men slemhostan vill inte ge sig av. Att pendla i lungt tempo känns ok men att sitta 15-20 timmar i 0-gradigt och regn är inte så vettigt då. Har inte halsen slutat klia imorgon så får jag nog kasta in handduken :(
IngvarW sa:Fjärdebrunn sa:För övrigt är min start i stor fara. Knät hålls i shack med naproxen men slemhostan vill inte ge sig av. Att pendla i lungt tempo känns ok men att sitta 15-20 timmar i 0-gradigt och regn är inte så vettigt då. Har inte halsen slutat klia imorgon så får jag nog kasta in handduken :(
Nej, men det går inte ! Hur skall jag då hitta runt?
neron sa:Fick precis på skärmarna. I morgon blir det lite pyssel med lampor etc.
neron sa:Nope! Jag kör ett par 45NRTH Xerxes.
antonlindb sa:Jag kör dynamo med möjlighet till USB-laddning.
Tror ni verkligen det är nödvändigt med dubb på bakdäcket?
IngvarW sa:Jag hoppas också att någon känner igen sig och hittar varje meter. Helt egoistiskt har jag bara min android-telefon med inladdad rutt i bakfickan för eventuell nödnavigering. Är väl oftast bara rakt fram också? Dock tar jag med ett gäng powerbanks så att det inte strular till sig helt och man hamnar i Örebro eller i Surahammar.
Kör vi fortsatt på samling vid 19-tiden för helstekt oxfile och lättöl?
Jag räknar med att övergeneralen Bigmollo kommer och vinkar av oss med en öl i handen.