Äntligen! Tour d'Ötzi XL 9/12

Nej var detta ikväll?!?!

Jag som hade tänkt cykla den här rundan. Nu får jag istället sitta inomhus i värmen och sedan sova en god natts sömn i sängen, vakna upp och äta frukost och sedan internetcykla i morgon när det är snöblandat regn ute. :-(

God tur på er tappra!

IMG_4980.JPG

Strängnäs.....

IMG_5001.JPG

Nu sitter vi blöta och kalla i Västerås. Det blev ett jävla skitväder efter Eskilstuna. Det ligger några centimeter tungrullat snötäcke.

Pugilism sa:
kitzblitz sa:
Det verkar gå hur bra som helst! Akta att ni inte kommer till LB innan öppning :-)

Ja, det vore ett öde värre än döden. Skönt att vädret bidrar till att göra det till en minnesvärd runda.
Kämpa!

Bra jobbat alla! Turen är ju hyfsat lång redan på sommaren i bra väder. Kompletterat med misärpoäng har det helt klart min respekt. Snart hemma.....

Bra kämpat! Såg ut att bli en "lätt" runda med barmark och plusgrader, men ni fick lite välförtjänt misärväder ändå. ;)

Nu är vi flera som vill veta hur många som startade och hur många som fullföljde efter alla DNS:er.

Man kan ju inte annat än lyfta på hatten för folk som ger sig ut på en så pass lång blöt lvg-tur med med inslag av snö.
Jag önskar att jag själv skulle kunna ta mig i kragen och hänga med någon gång.

Kunde inte följa avslutningen pga egna åtaganden. Men ni får med beröm godkänt, suddsnöbilden hjälpte upp det hela, tack för den och resten också. Hårt gäng. Jag gissar att ni max fyllde ett bord för sex personer, galningar verkar vara en bristvara i dagens cykelsamhälle.

Tillbaka
Topp