richardtenggren
Aktiv medlem
Använde fel moment på bakaxel bulten...
Gäller inte n+1 även på momentnycklar?Glöm inte att kalibrera bagagevågen först bara. Det kan du göra mot en momentnyckel. Lite moment 22 bara.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gäller inte n+1 även på momentnycklar?Glöm inte att kalibrera bagagevågen först bara. Det kan du göra mot en momentnyckel. Lite moment 22 bara.
Precisionen i en wheatstone brygga bör tämligen vara ok, iaf nog för en cyklist iom det är så effektmätarna funkar. Däremot fungerar det utmärkt med en vikt om man har tillgång till det, eller varför inte lite vatten i en bägare, går utmärkt att kombinera flera volymmätningar i rad för att minska osäkerheten i varians.Glöm inte att kalibrera bagagevågen först bara. Det kan du göra mot en momentnyckel. Lite moment 22 bara.
Beställde av Sundstorps Cykel AB i Kungsbacka, hade eventuell backup då en kompis skulle kunna hämta saker ifall något inte skulle gå vägen, men jag fick kitet idag och nu är det monterat och fixat... ??Jag har beställt reservdelar/servicedelar från Orbea ett par gånger i år och blivit väldigt överraskad över hur snabbt jag fått grejerna, typ ett par dagar hem till dörren.
Med bussning, menar du "mottaget" av axeln på bromssidan, dvs den man måste köpa i ett helt kit?
Grispitt kan dock göra kaos även om den inte spricker, genom att crimpa ihop skruv med hål. Mina bits är böjlig cromo, inte sprött.Även bits kan spricka...
Det är faktiskt en myt i de fall jag stått på.Så du drog 25 där du skulle dra 15? Frågar bara för att om din momentnyckel ligger lagrad med allt annat än 0 Nminställd, slapp fjäder, så förstör du den.