Nivvo
Aktiv medlem
Är cykeln verkligen en konkurrent till bilen?
En gång behövde jag köra en bil på skroten (på släp). Så jag måste egentligen ha en lastbil.
Exakt, man förundras över vissas perspektiv här, minst sagt!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En gång behövde jag köra en bil på skroten (på släp). Så jag måste egentligen ha en lastbil.
Vadå, du får ju 30% rabatt! ?Priset var avskräckande...
Finns ju inget som skapar så starka känslor som ifrågasättande av bilen och bilismen så låsning ligger i farans riktning.Ytterligare politik, påhopp och anmälningar. Ska vi låsa tråden?
// Admin
Jag är glad att inte du bestämmer.Ja, jag glömmer tyvärr att forumet är fullt av imbecilla rövhattar som inte är läskunniga. Jag brukar försöka hysa nån slags förhoppning om att alla inte är helt dumma i huvudet, men jag får nog sluta med det.
Edit: Det mest beklagliga är att det här bara speglar landets förfall och folkets okunnighet i allmänhet. Och med landet går det ju käpprätt åt helvete, precis som det alltid gör när galenpannor bestämmer.
Jo, försvar av bilen och bilismen verkar skapa ännu starkare känslor.Finns ju inget som skapar så starka känslor som ifrågasättande av bilen och bilismen så låsning ligger i farans riktning.
Bilen kan understundom vara bra. Den har, framförallt historiskt, gett löntagare en rörelsefrihet som tidigare enbart överklassen kunde åtnjuta.Jo, försvar av bilen och bilismen verkar skapa ännu starkare känslor.
Vore det inte effektivare att sätta Makten i karantän ett tag? Konstigt och koleriskt sätt att argumentera på.Ytterligare politik, påhopp och anmälningar. Ska vi låsa tråden?
// Admin
Det är många andra i tråden som förtjänar det minst lika mycket.Vore det inte effektivare att sätta Makten i karantän ett tag? Konstigt och koleriskt sätt att argumentera på.
Tycker jag inte.Det är många andra i tråden som förtjänar det minst lika mycket.
Ditt resonemang att man inte kan cykla till jobbet för att man åker till fjällen ibland skapar absolut känslor.Jo, försvar av bilen och bilismen verkar skapa ännu starkare känslor.
Har jag aldrig påstått. Antingen får du öva på din läsförståelse eller sluta ljuga.Ditt resonemang att man inte kan cykla till jobbet för att man åker till fjällen ibland skapar absolut känslor.
Fast det är den typen av argumentation du kör med. Du tar ytterligheter och försöker klä dem till normaliteter.Har jag aldrig påstått. Antingen får du öva på din läsförståelse eller sluta ljuga.
Västtrafik har testat precis den typen av vagn de senaste sex månaderna på Västtågen. Mycket bra, skulle jag säga. Fucking love it.
Nu är du där igen och pratar om människor istället för med dem. Så jävla vidrig stil.Vore det inte effektivare att sätta Makten i karantän ett tag? Konstigt och koleriskt sätt att argumentera på.
Alla är vidriga utom du! Konspiration! Och när det inte går att prata till dig (av anledningar som är ditt ansvar) får man ju prata om dig. Rätt enkelt att förstå. Inte raketforskning. Men, vad vet raketforskare jämfört med dig!?Nu är du där igen och pratar om människor istället för med dem. Så jävla vidrig stil.
Edit: Konstaterar även att admin accepterar personangrepp, om man angriper någon med "fel" åsikt. Lika vidrigt det.