Är cykeln verkligen en konkurrent till bilen?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 74249
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Priset var avskräckande...
Vadå, du får ju 30% rabatt! ?

IMG_6566.png

"Imbecilla rövhattar, inte läskunniga, dumma i huvudet, förfall, käpprätt åt helvete, galenpannor"

Skönt med forskningstermer!

Ytterligare politik, påhopp och anmälningar. Ska vi låsa tråden?

// Admin

Ja, jag glömmer tyvärr att forumet är fullt av imbecilla rövhattar som inte är läskunniga. Jag brukar försöka hysa nån slags förhoppning om att alla inte är helt dumma i huvudet, men jag får nog sluta med det.

Edit: Det mest beklagliga är att det här bara speglar landets förfall och folkets okunnighet i allmänhet. Och med landet går det ju käpprätt åt helvete, precis som det alltid gör när galenpannor bestämmer.
Jag är glad att inte du bestämmer.

Jo, försvar av bilen och bilismen verkar skapa ännu starkare känslor.
Bilen kan understundom vara bra. Den har, framförallt historiskt, gett löntagare en rörelsefrihet som tidigare enbart överklassen kunde åtnjuta.

Bilismen däremot, är ett problem. Då talar vi om bilen på samhällsnivå, där den snarare används som ett tidvis egoistiskt, tidvis av yttre omständigheter folket påtvingat transportmedel.

Ity samhället av i dag är konstruerat på ett sådant sätt att det förutsätter ett visst mått av bilism, har bilens roll förändrats från ett instrument för individuell frihet till ett i mångt och mycket nödvändigt ont.

Var det inte nån som tidigare klagade på nån annan för använda sig av emojis? :)

Screenshot_20240208_103542_Chrome.jpg

Det mest chockande med den här tråden är att det kommit fram att vissa kör det gröna temat.

• Gilla
Reactions: H.
Vore det inte effektivare att sätta Makten i karantän ett tag? Konstigt och koleriskt sätt att argumentera på.
Nu är du där igen och pratar om människor istället för med dem. Så jävla vidrig stil.

Edit: Konstaterar även att admin accepterar personangrepp, om man angriper någon med "fel" åsikt. Lika vidrigt det.

Nu är du där igen och pratar om människor istället för med dem. Så jävla vidrig stil.

Edit: Konstaterar även att admin accepterar personangrepp, om man angriper någon med "fel" åsikt. Lika vidrigt det.
Alla är vidriga utom du! Konspiration! Och när det inte går att prata till dig (av anledningar som är ditt ansvar) får man ju prata om dig. Rätt enkelt att förstå. Inte raketforskning. Men, vad vet raketforskare jämfört med dig!?

Och god stil att använda stöttande emojis (utan att skriva nåt). Om man inte är HåkanC förstås, då är det "vidrigt dålig stil". :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp