är denna cykel ett bra köp?

Den är ju ruskigt lik denna här

k11.jpg

lite taffligare utrustning på Supergo´s variant men 8000:- kan den väl va värd
Står det KHS på den så kostar en ny ram(helt naken utan sadelstolpe och styrlager 4500:- i Scandivavien)
(det finns nog en nästan ny ram för 3500:- på köp och sälj).:-)

Rolig att köra på, helt ok för en budget FS

ha det
Jan

Det verkar ju vara hyfsat schyssta komponenter av vad man ser på bilden och ramen ser ju ut som en kopia på Santacruz Superlight, har dom inte misslyckats helt med länkagets placeringar är den nog helt ok att åka på. Weyless är väll om jag inte minns helt fel supergo´s eget märke och det känns ju lite som en finare variant av Biltema konceptet, det har säkert sparats in på endel saker som inte syns vid en första granskning och det finns ju ingen spec lista. Men jag tror nog att du kan ha lika roligt på den som någon annan cykel och är det något som inte håller måttet går det ju att byta ut delar.

men va jag kan förstå så kostar ju bakdämparen ca 3000 sek och fram 2500 sek i sverige.

ok, den är ok men ej mer verkar det som. jag kan ej så mycket om mtb. ett annat alt är giant nrs 2 om man finner den hos nån handlare i usa i 2003 års modell. fast jag skulle vilja ha skivbromsar helst....

kanske specialized kan va nått, de verkar billiga i usa....

nån som har några fler förslag, helst fs med möjlighet att låsa dämparen bak iaf, pris max 10000 sek i usa? ingen lätt ekvation, jag vet men om man letar en del kanske man hittar nått fynd...

//Micke

Tillbaka
Topp