Zinkensdamm
Medlem
Är detta en vettig cykel?
Hej!
Är en riktig nybörjare när det kommer till cyklar men har precis skaffat mig en hybridcykel från GT.
Tanken är att använda den korta sträckor i stan istället för att åka spårvagn och buss. Duger den för det ändamålet? Något specifikt man bör tänka på?
www.elsykkelbutikken.no
Är en riktig nybörjare när det kommer till cyklar men har precis skaffat mig en hybridcykel från GT.
Tanken är att använda den korta sträckor i stan istället för att åka spårvagn och buss. Duger den för det ändamålet? Något specifikt man bör tänka på?
GT Transeo 6.0 hybridsykkel
Ønsker du deg en rask hybridsykkel? Da er GT sin Transeo-serie et sikkert valg! Her får du raske sykler med utsøkt geometri, perfekt til sykling på asfalt.
Senast ändrad:

