Är Shimanos SPD-pjuck jämna i storlek?
Ni som haft flera Shimanoskor, har ni kört samma storlek?
Mina älskade MT-38 börjar ha sett sina bästa dagar och jag funderar på ersättare. Kanske ett par MT-50 eller nya AM-50. Lite mer civila än XC-rejsiga alltså.
Frågan är då om man kan utgå från att man drar samma storlek på alla modeller eller om det är säkrast att prova. Mina nuvarande gick jag upp ett nummer jämfört med min standardstorlek.
MT-50
AM-50
/Johan
Mina älskade MT-38 börjar ha sett sina bästa dagar och jag funderar på ersättare. Kanske ett par MT-50 eller nya AM-50. Lite mer civila än XC-rejsiga alltså.
Frågan är då om man kan utgå från att man drar samma storlek på alla modeller eller om det är säkrast att prova. Mina nuvarande gick jag upp ett nummer jämfört med min standardstorlek.
MT-50
AM-50
/Johan
