Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lingon sa:Bäst, cykelresa. Sämst, kolfiberfälgar till mtb:n.
Psst. Du kan bli starkare av att cykla mer ;-)Mini_me sa:Sämst: I ett försök att bli starkare (i cykling) så börja jag köra massa knäböj och marklyft. Och ska man göra det så mååååste man ha lyftarskor.
Ordna byte med emmer.Raggamuffin sa:Bäst, cross med skivor.
Sämst, att jag köpte på mig 8 par av swiss stops dyraste canti-belägg.
Rattnalle sa:Psst. Du kan bli starkare av att cykla mer ;-)Mini_me sa:Sämst: I ett försök att bli starkare (i cykling) så börja jag köra massa knäböj och marklyft. Och ska man göra det så mååååste man ha lyftarskor.
(tyngre växlar och ståcykling gör underverk)
Rattnalle sa:Psst. Du kan bli starkare av att cykla mer ;-)Mini_me sa:Sämst: I ett försök att bli starkare (i cykling) så börja jag köra massa knäböj och marklyft. Och ska man göra det så mååååste man ha lyftarskor.
(tyngre växlar och ståcykling gör underverk)
Mini_me sa:Bäst: Treken
Sämst: I ett försök att bli starkare (i cykling) så börja jag köra massa knäböj och marklyft. Och ska man göra det så mååååste man ha lyftarskor.
Tror fan jag aldrig använt nåt så lite. Gick 700kr back (köpt för 1000 , sålt för 300).
ooms sa:Är det den 1tum4an som skiljer ett riktigt gym från ett oriktigt gym? Eller finns det andra skillnader?
Oooh sa:Bästa - Tacx Neo (inkl zwift), mycket roligare och tystare än att cykla på den gamla Tacx trainern (och dess egna program).
Sämsta - Stänkskärmarna, ligger fortfarande på bordet och tar plats
Sket sig. Det var inte för cantis...Henrik_E sa:Ordna byte med emmer.Raggamuffin sa:Sämst, att jag köpte på mig 8 par av swiss stops dyraste canti-belägg.
emmer sa:Sket sig. Det var inte för cantis...Henrik_E sa:Ordna byte med emmer.Raggamuffin sa:Sämst, att jag köpte på mig 8 par av swiss stops dyraste canti-belägg.
Tommy N sa:Bästa köpet är de hydralista bromsar jag uppgraderade min Rose med. Kan nu köra i minus och ha en fungerande bakbroms :)
Sämsta va en pendlarväska från Arkel som iof levererade vad den lovat men hela iden om att ha väskan där bak passade inte mig nå bra så nu ligger den bara
Bakfälgen sprack ganska snabbt från ett ekerhål. Och nej, det var inga kinahjul. Tillbaka på DT EX-fälgar...NickPick sa:Lingon sa:Bäst, cykelresa. Sämst, kolfiberfälgar till mtb:n.
Smäller kol inge högt?