ARGH! Ständigt förkyld, vad göra?
Rubriken säger det mesta. Sedan augusti har jag varit mer förkyld än frisk. Nästan aldrig feber med ont i behållna, snuva, huvudvärk etc. Har redan fått penicillin en gång för bihåleinflammation och efter den kuren var jag frisk i en vecka, sedan kom nästa förkylning som på beställning. Sammantaget så blir försäsongen mest tv-spel i soffan, vilket iofs är kul men bygger vare sig kondition eller muskler.
Min fru hänvisar till diverse hälsokostpreparat men eftersom jag är naturligt skeptisk har jag nöjt mig med multivitaminer, dock verkar de inte göra mycket för immunförsvaret så nu vill jag ha tips på vad jag kan göra? Allt från kan jag till vitlök i vodka ses som seriösa förslag, bara det funkar.
Min fru hänvisar till diverse hälsokostpreparat men eftersom jag är naturligt skeptisk har jag nöjt mig med multivitaminer, dock verkar de inte göra mycket för immunförsvaret så nu vill jag ha tips på vad jag kan göra? Allt från kan jag till vitlök i vodka ses som seriösa förslag, bara det funkar.