Artikel om Norco Team DH

Spindelbenen

Aktiv medlem
Artikel om Norco Team DH
Styrlagret såg liksom för litet ut, eller så är godset i ramen jäkligt tjockt just där, man är ju van att lagerkopparna är större än ramen. Men det e ju bara kosmetika såklart. Bra reportage annars (som om lagerkopparna skulle ha något med reportaget att göra :o))

Westman

Aktiv medlem
Artikel om Norco Team DH
Kul artikel, men lite om hur ni kört den hade varit trevligt. Dvs har ni rullat mjukisstyle genom parken eller har ni verkligen testat att pusha hojen(och er) och se vad som händer? Min poäng är att det är först vid hård körning som man märker stora skillnader mellan hojar, vid långsam körning hänger det mesta med..

*micke*

Ny medlem
Artikel om Norco Team DH
Westman, jag förstår din frågeställning men utan tyska grafer eller åtminstone kontrollerade tidtagningar vet jag inte riktigt hur jag ska kunna besvara den på ett tillfredställande sätt. Och det är lite svårt att precisera det här med fart och "köra hårt" utför ett berg utan fasta referenser. En mans warp speed twelfty är en annans promenad i parken.
För att citera mig själv (ajabaja):
"Nu ska vi ju i och för sig inte ens låtsas att vi kunde pressa Norcon till dess gränser, gubbfrirajders som vi är, utan nöjer oss med att konstatera att cykeln är ruskigt förlåtande." Det lägger nivån tycker jag.

Wasabi

Ny medlem
Artikel om Norco Team DH
Är det möjligt att jag såg den här rulla förbi på Haga Nygata idag? Satt på Jacobs Café och såg något liknande. Dessutom såg jag en skum kille med full DH-utrustning utanför min skola idag kl. 9.20, men det tror jag inte var någon av er.

Pelle Hå

Aktiv medlem
Artikel om Norco Team DH
Wasabi: Det är nog inte så troligt att det var just den eftersom vi lånat den av den norska distributören.

Westman: Vi körde väl på 90% av vårat max och gapflabbade medan hojen småfnissade lite. Inte mjukiskörning mao, men som sagt den klarar bra mkt mer.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer