Tiki
Aktiv medlem
Arvika singletrax festival
Jagge mig mina vänner! Genom idogt sökande efter lustfyllda sträckningar börjar det nu sakteliga ta form. Lördagen den 22 augusti skulle det värma mitt värmländska hjärta om det dök upp ett gäng Happyiter för att cykla i riktigt rolig terräng.
Inget utmärkande stökig terräng (kräver ej FS) men i huvudsak smala skogsspår kommer erbjudas. Turen kommer vara ca 3-4 mil lång i slingrande skogskörning + transport emellan på "någon" kilometer. Se till att förbereda och tillgodose energibehovet för det lutar i Arvikas terräng!
Tidpunkt:kl 10.30 lördagen den 22 augusti.
Samlingsplats: På toppen av "branta gatan" utanför Arvikas sjukhus (kallad sjukhusbacken!) finns ett dagis på vänster sida. På baksidan dagiset finns en parkering.
Länk till mötesplats: http://hitta.se/LargeMap.aspx?z=2&m...rajd%2022%20aug%21%3C/t%3E%3C/pt%3E%3C/pts%3E
Koordinat:
RT90:
X: 6621040, Y: 1320382
WGS84:
Lat N 59° 40′ 13″ Lon E 12° 37′ 1″
Decimal:
59.6704, 12.6170
Medverkande på riden:
Stigkungarna i Arvika, Bröderna Sagvik
Robert
Mia Maria
Jordan
Jansson99?
Bozz
Tiki
Kristoffer
Hanna K
Perra59
Brorsan (till Tiki)
Eva
?
Turen i grova drag. (Sagvikarna korrigerar sannolikt turen.) Sträckan kan också förlängas eller förkortas utifrån gruppens dagsform.
Inget utmärkande stökig terräng (kräver ej FS) men i huvudsak smala skogsspår kommer erbjudas. Turen kommer vara ca 3-4 mil lång i slingrande skogskörning + transport emellan på "någon" kilometer. Se till att förbereda och tillgodose energibehovet för det lutar i Arvikas terräng!
Tidpunkt:kl 10.30 lördagen den 22 augusti.
Samlingsplats: På toppen av "branta gatan" utanför Arvikas sjukhus (kallad sjukhusbacken!) finns ett dagis på vänster sida. På baksidan dagiset finns en parkering.
Länk till mötesplats: http://hitta.se/LargeMap.aspx?z=2&m...rajd%2022%20aug%21%3C/t%3E%3C/pt%3E%3C/pts%3E
Koordinat:
RT90:
X: 6621040, Y: 1320382
WGS84:
Lat N 59° 40′ 13″ Lon E 12° 37′ 1″
Decimal:
59.6704, 12.6170
Medverkande på riden:
Stigkungarna i Arvika, Bröderna Sagvik
Robert
Mia Maria
Jordan
Jansson99?
Bozz
Tiki
Kristoffer
Hanna K
Perra59
Brorsan (till Tiki)
Eva
?
Turen i grova drag. (Sagvikarna korrigerar sannolikt turen.) Sträckan kan också förlängas eller förkortas utifrån gruppens dagsform.
Bilagor
Senast redigerad av en moderator: